Software gezocht om assortiment weer te geven

vbimport

wederom een nogal professioneel vraagje, maar ik heb de indruk dat er toch genoeg CD_Freakers zijn die zullen begrijpen wat ik hieronder allemaal ga bazelen, dus het kan nooit kwaad het eens te proberen ;)…

ik ben op zoek naar een (basic) applicatie die moet dienen als administratie voor het bijhouden van een kernassortiment:
de applicatie moet het volgende ‘kunnen’:

-naam van het product weergeven
-beschrijving van het product weergeven
-ons artikelnummer weergeven
-naam van de leverancier weergeven
-het artikelnummer van de leverancier weergeven
-het gewicht van het artikel weergeven
-onze inkoopprijs weergeven
-onze verkoopprijs weergeven
-de normale marktprijs weergeven (‘going’ prijs)
-onze (winst-)marge weergeven door verkoopprijs minus inkoopprijs (zowel absoluut als procentueel)
-thumbnail/afbeelding van elk product laten zien
-zoekfuncties om de ingevoerde gegevens op te kunnen vragen

al deze gegevens moeten natuurlijk door ons aan te passen en af te drukken zijn.

ik ben op zoek naar het simpelste van het simpelste, meer dan bovenstaande hoeft het eigenlijk niet te kunnen (het moet namelijk zo gebruiksvriendelijk mogelijk zijn, zodat iedereen aanpassingen of toevoegingen aan dat kernassortiment kan doen en de gegevens makkelijk opvraagbaar zijn)

Kent iemand een programma dat aan deze eisen voldoet?

thnkz people!

Deze heb ik gereplied in Engelstalig forum, zie aldaar

(dit wordt overigens niet als crosspost beschouwd, daar engelstalig en NL-talig toch wel anders zijn :wink: )

thanks Tax!

en ik ging er stiekem ook wel van uit dat dit geen crossposting was, omdat je toch twee verschillende groepen bezoekers aanspreekt.

en besides, mijn Engels is toch veel beter dan mijn Nederlands! :wink:

Een PHP Script met MySQL Database kan natuurlijk ook :slight_smile:

kan je toch ook met acces verwezenlijken?

file X-press

http://www.creasoft.com