SOF2 probleem

vbimport

Ik heb een back-up van mijn broer gehad maar bij het installeren van het spel SOF 2 vraagt het spel met de installatie op een gegeven moment om cd 2 maar kan deze niet vinden om verder te installeren terwijl ik hem met verkenner wel kan lezen.
Wie heeft dit probleem ook gehad en heeft dit kunnen verhelpen.
Dan zou ik dat graag vernemen hoe.

:bow: :bow: :bow:

P.S. ik heb het zelfde probleem met Spiderman the movie

Ik ga er even vanuit dat je broer de backup gemaakt heeft (en die aan jouw gegeven heeft) van het origineel dat jullie samen gekocht hebben. Anders zou ik gaan denken dat het een illegale copy betreft en dat zou je natuurlijk niet willen hè!

Heb je cd2 in dezelfde speler zitten als waar cd1 in zat? Dit is bijna altijd noodzakelijk namelijk.

Misschien heb je geen goeie copy gemaakt. Gebruik CloneCD om een echte 1:1 copy te maken. Check het CloneCD forum als je niet zeker bent van de instellingen die je gebruikt in CloneCD.

hoe komt je “broer” (ik betwijfel zijn bestaan…) aan de orginele Spider Man the Movie? op cdroms nog wel…

iig, doe Clone CD.

ga maar naar tucows.com (of tucows.nl) voor de versie: 4.0.1.6

en check je PM voor een serial key… of check google en zoek op serial clonecd v4.0.1.6

suc6, en doe je broer de groeten :cool:

[edit] "gôh dat is dan je 1500e post. Gaat hard :cool:. Hulp aan iemand bieden die, weliswaar verstandig bezig is door niet deel te nemen aan het verkeer. Zich niet laat naaien door winkeliers die de euro aangrijpen om prijzen (en dus ook games prijzen) te verhogen. En op zijn luie reet zit, een verhaaltje verzint over een broertje die een backup maakt, en graag SoF2 wil spelen. Dat bij jouwzelf nog niet werkt (doe er overigens ook geen moeite voor :p. Misschien dat de 1700e (het magische getal van mijn Amd processor) 1985e (mijn geboortejaartal in posts) of 2000e (gewoon “mooi” getal) misschien een tekstje wordt waar onze alom gere5pecteerde belastingman een puntje aan kan zuigen :cool:
[/edit]

He,

Originally posted by Totibbs
[B]

[edit] "gôh dat is dan je 1500e post. Gaat hard :cool:. Hulp aan iemand bieden die, weliswaar verstandig bezig is door niet deel te nemen aan het verkeer. Zich niet laat naaien door winkeliers die de euro aangrijpen om prijzen (en dus ook games prijzen) te verhogen. En op zijn luie reet zit, een verhaaltje verzint over een broertje die een backup maakt, en graag SoF2 wil spelen. Dat bij jouwzelf nog niet werkt (doe er overigens ook geen moeite voor :p. Misschien dat de 1700e (het magische getal van mijn Amd processor) 1985e (mijn geboortejaartal in posts) of 2000e (gewoon “mooi” getal) misschien een tekstje wordt waar onze alom gere5pecteerde belastingman een puntje aan kan zuigen :cool:
[/edit] [/B]

Go Tobbits Go, There he comes, there he is, there he goes!

Grtz

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Go Tobbits Go, There he comes, there he is, there he goes!

Grtz [/B]

:cool:

:bigsmile:

note: hoe moet je dit opvatten? :confused:

hoe komt je “broer” (ik betwijfel zijn bestaan…) aan de orginele Spider Man the Movie?

Is ook de naam van een game.

btw 1500 postings, goed zo

He,

[B]

:cool:

:bigsmile:

note: hoe moet je dit opvatten? :confused: [/B]

In positieve zin, op naar de 2000.

Grtz

Originally posted by dansmug
[B]
Is ook de naam van een game.

btw 1500 postings, goed zo [/B]

verwarrend…

hadden ze het beter Spiderman the Game kunnen noemen…
maar goed, probeer gewoon clone-cd en check je PM… :cool:

Zie hier.

Een goeie 1:1 copy moet gewoon werken. Als iemand nog wat nuttigs toe te voegen heeft kan ie openblijven. (dus nie off topic plz :))

ps. gefeliciteerd met je 1500e Totibbs! :smiley: