Sof kopieren<<<<<<<hellup, snel, svp!

vbimport

Ik kan als ik SOF wil kopieren hem niet inlezen(een cuesheet maken), ik doe dit met cdrwin, GEEF MIJ ADVIEZEN, SSSSNNNNEEEELLLL
Bedankt alvast, KNOORSIE

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar gaat het erom dat de cuesheet niet gelezen kan worden? Misschien moet je de cuesheet nog aanpassen aan de dir waarin de .bin of .iso file staat?

Ik kan de CD niet inlezen(dat is het versturen van de CD naar de harde schijf), hij geeft een foetmelding als ie begint met de audiotracks

SSSSSSSSNNNNNNNNNEEEEEEEELLLLLLLLLLL, IK MOT SOF KOPIEREN, EN IK MOET NOG LEREN VOOR DE PROEFWERKWEEK,

COME ON GUYS, JULLIE WETEN TOCH WEL IETS???:MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD ::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD ::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD::MAD:

Gewoon ff met Nero of cloncd werkt perfect
ik heb hem met biede progs al is gefikt en no problemo

Gegroet

iK KAN HEM DUS OOK DIRECT KOPIEREN, ???

ff een image file maken met nero
en dan die fikken met Nero uiteraard

Oke, ik zal eens proberen, ik geef nog wel nadere inf.
]
Thanx, als het lukt.

De ballen, Knoorsie

Maak toch snel een ripje met CloneCD, dan kan je daarna nog werken voor je school of wat dan ook.