Sodeju zeg

vbimport

die achterlijke karpers willen niet bijten met dit klote weer.

moet ik dan ook nog een hoogtezon aan de waterkant zetten ??

van allerlei lekkers geef ik die rotzakken te vreten maar nog zijn ze niet tevreden.

niks bijten in die mooi geslepen haak die ik voor ze heb.
zelfs de weerhaak heb ik weg geslepen.
een lekkere scherpe punt heb ik eraan geveild.
wat willen die krengen nog meer ???

het word echt tijd voor vakantie…

of zou het dan toch nog liggen aan de computergestuurde molen die ik nog steeds niet heb ???
die zelf zijn draaddikte, trekkracht van de lijn, trekkracht van de hengel enzo insteld ???

wanneer word dat ding nou eens gemaakt ??

nou ja, ik zie wel
vorig jaar kon niemand mij hier helpen aan zo’n molen dus zal het nu ook wel niet lukken.

tot ziens

Portje

Originally posted by portje*
wanneer word dat ding nou eens gemaakt ??

Denk dat jij de meest verwende visser bent! Dus denk dat je het zelf moet gaan uitvinden gozer! :stuck_out_tongue:

Jah tis wat met die vissen! Tsjonge tsjonge zeg, laatst vroeg ik nog aan ze of ze mee wilden gaan zwemmen. En dat wilde ze niet. Tss vroeger was dat veel beter enzow. blablabla

Originally posted by RMX
Jah tis wat met die vissen! Tsjonge tsjonge zeg, laatst vroeg ik nog aan ze of ze mee wilden gaan zwemmen. En dat wilde ze niet. Tss vroeger was dat veel beter enzow. blablabla

Klote beesten he… en dan zeg je wat ervan wordt je nog uitgescholden ook!!! :frowning:

:slight_smile:

Je hebt voor de dreamcast ook een vis spelletje, hoef je niet naar buiten :wink: dus geen last van hitte.

Ga anders eens vissen op de Crocodile Dundee toer (zie 2e film met zelfde naam). Gegarandeerd succes en/of lawaai.

misschien es taartjes of 3 gangen menu in het water laten? :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
Ga anders eens vissen op de Crocodile Dundee toer (zie 2e film met zelfde naam). Gegarandeerd succes en/of lawaai.

Dynamite in het water? LOL