SoA?

vbimport

wil iemand het naar bert.molemans@pandora.be ??

ok ik heb het doorgemailt bye
met nodige uitleg!

thx ken08

Wie kan mij even de nieuwe versie sturen via a-mail. Versie 3.1

Oeps ik bedoel e-mail

ALvast bedankt

euh ik heb die versie maar waarom wil iedereen een nieuwe versie?
versie 1.4 is de beste en het stabielste!
iedereen zegt dat versie 3 altijd een run time error geeft en die is echt onstabiel
OK versie 3.1 is verbetert maar toch
ik was 40 man aan het emulaten en het verliep goed dan ik wou er nog 1 bij zetten en kreeg weer die error !
dus da wilt zeggen dat al die 40 refs offline gingen want de soa word afgesloten!
da is nie beestig hoor al da werk voor niets bij versie 1.4 heb ik nog nooit een error gehad of een probleem!

1 ding vind ik lastig en da is die fake refs aanmaken!ik heb den AAfake die is wel goe maar dan heb je nog steeds die email adressen die je moet aanmaken!
met den AAgenerater lukt de multiple optie niet!Kheb al men IP adres ingevult en ook men proxy.pandora.be server geprobeert en niets he!!!

Kan iemand mij ook effe een versie doorpassen? (via E-Mail aub).

Bedankt alvast!

AA kan de vorige versies van soa nog steeds niet detecteren of wa? Dan ga ik ook maar den 1.4 gebruiken, want bij mij ketst diene 3.0 er ook meestal uit als ik redelijk wa referrals online heb staan

greetz

zou je die versie 1.4 ook ff naar mij wille mailen … mijn versie 3 doet het namelijk niet meer )-: … het kan natuurlijk ook aan mij ligge mar hij heeft 't wel gedaan dus vandaar !!

Wat is eigelijk die SOA?

mijn mama zegt dat SoA sexueele overdrage aandoeningen is en dat jullie allemaal
sexmaniaken zijn of zoiets en dikke onbeleefderikken,eigenlijk mag ik niet met jullie praten want jullie zijn gevaarlijk zegt mijn mama.nog even mijn afsluiter

ken08 leg het eens uit aan deze baby (en ook aan zijn moeder) , want ik denk dat ze nog nooit van een alladvantage hebben gehoord

oh ja even dit nog hoe oud ben jij ?

[This message has been edited by MaFd0n (edited 27 May 2000).]

wel dan, luister naar je ma

je mag niet meer met ons praten

toch doe je het tststs

ga maar in hoek gaan staan

waarom moet ik in de hoek staan ? ik ben toch braaf geweest?ik moet enkel in de hoek staan als mijn mama dat zegt enn mijjn mama zegt dat ik heel braaf ben geweets en dat ik bu al veel beter kan typen!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by pokemon:
waarom moet ik in de hoek staan ? ik ben toch braaf geweest?<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>eigenlijk mag ik niet met jullie praten want jullie zijn gevaarlijk zegt mijn mama<HR></BLOCKQUOTE>

je ma had gezegd dat je toch niet met ons mocht praten omdat we gevaarlijk zijn en nu doe je het toch dus niet braaf

ff gaan vertelle aan haar?

pokomon volgens mij mag jij alleen in de hoek staan als je krom staat en door je vader anaal genomen wordt…

vroeger nam je papa altijd de hond maar die is nu dood… en neemt hij jouw…

Anaal???