Soa

vbimport

Hooi
heeft er iemand ervaring met AA emulator (SoA).. ik heb namelijk een vraagje...
hoelang duurt het voordat de tijd die je voor je referals maakt op je rekening is bijgeschreven bij Alladavantage??????

de tijd wordt gelijk bijgeschreven, alleen bij alladvantage lopen je accountgegevens een halve dag of zo achter.

heeft er soms iemand de aller nieuwste versie
ik zit met de AA 1.4
die is wel goe maar soms wilt hij nie
kan iemand hem doorsturen?
mail me dan kan ik mijn echt E-mail adres geven!waar het naar verzonden kan worden!
en nog een vraagje:
die mensen van alladvantage hebben die dat gouw door als er mensen aan het cheaten of aan het valsspelen zijn?
als ik nu eens 10 man op dezelfde tijd aanzet en 15 uur laat surfen hebben ze het dan door?En nog iets die Soa tijd die ernaast staat is die juist?

yo ken08 kijk ff in je mail…

KAN IEMAND MIJ ook de nieuw SOA sturen

cdfreak
cdfreak@x-stream.nl http://fw2000.qfx.nu

cdfreak ben nu aan het sturen naar cdfreak@x-stream.nl
over ongeveer 5 minuten hebbie hem…

Kijk op http://www.cold-force.net/soangels/

De homepage van Sexueel Overdraagbare Aandoening

dammm dit soa werkt nog ook,
ben nu al 1 uur lang voor 35 referals aan het emulaten… dat is nu al 35 x 0,1 = 3,5 dollar in 1 uur.

Ik denk dat ik maar tot de 100 referals ga dat is 100 x 0,1 = 10 dollar per uur!!!
nee toch maar 1000 (dat is max voor soa) dat is dan 1000 x 0,1 = 100 DOLLAR PER UUR!!!
yeah that rocks…

Hoe werkt zoiets dan?
Ik ben ook lid van alladvantage.
Als dat soa goed is mail het mij ook maar even.

groetjes,
Matt

nou het werkt zo:
met soa kun je je eigen account emulaten (doen alsof je aan het internetten bent) maar dit is niet zo veilig, als ze erachter komen dan deleten ze je account en ben je al je tijd kwijt…
maaar je kunt ook je referals emulaten… als je er niet zoveel hebt kun je ook nog hiermee random referals aanmaken.
ok je krijgt minder voor die referals, maar dat maakt niet zoveel uit (zie mijn post hierboven) verder kun je zelfs instant tijd erbij zetten, dat is zeggen dat je 10 uur geinternet hebt terwijl je maar 1x op een knopje drukt…
nou genoeg info??
iedereen die hem wil mail me maar ff op tommied@wishmail.net, over 30 minuten verstuur ik hem naar iedereen die me dan gemaild heeft…

Heb je al gemaild,

Alvast bedankt!

ojaa nog iets het is 1,6 mb dus je mailbox moet wel groot genoeg zijn…

ok ben hem nu aan het verzenden…
over 5 minuten hebbie hem…

Ik heb 5 MB of moet ik zeggen nog maar 5 MB

hebbie hem??

als je meer info nodig hebt mail je me maar…

Zie je mail, TdR

nieuwste SOA is 3.0

gewoon ff vermelden dat je niet een oudere naar al die mensen hierzo stuurt

Jaa dit is verzie 3.0
sorry dat het zo lang duurde was ff weg, ojaa voor MLM ik stuur niet naar je hotmail, die kan maar 1mb aan dus…

verder stuur ik nu naar iedereen die hem wilde
gtz TdR

Ben al aan het wachten TdR. Ik ben nu ongeveer twee maanden lid, waarvan 1,5 maanden actief bij AllAdvantage en 35 piek schiet niet op!

ik ga die emul. thuis gebruiken en op mijn werk blijf ik gewoon die ‘echte’ gebruiken. Wel ga ik mijn ref. nr. gebruiken voor degene die ik thuis ga gebruiken. Of is dit niet verstandig?

Ik zie je mail wel, TdR, alvast bedankt

Ok wat ik heb gedaan is aanmelden met alladvantage… Dus je echte account, waar het geld naartoe gestuurd moet worden. Die gebruik ik ook echt (dus bij jou op je werk) dan heb ik met SoA allemaal fake accounts aangemaakt, en als referal heb ik mijn echte nummer ingevuld. Dan krijg ik dus op mijn echte account telkens geld erbij van mijn refferals… Werkt totnutoe errug goed… Het mooie namelijk is dat je referals niet aan een max zijn gebonden (25 uur) ik heb nu met mijn referals in totaal al 177 uur “geinternet”