Soa-Save

vbimport

Ik gebruik SoA,zeker gekend onder de All Advantage users,nu is mijn vraag:hoe kan ik 4 verschillende SoA's saven???Ik gebruik er namelijk 1 voor mij,1 voor m'n moeder,1 voor een maat van mij en 1 voor al de rest!!Maar daarnet was de PC uitgevallen (stroomonderbreking) en heeft hij maar 1 van mn 4 SoA's gesaved,dus moest ik de rest allemaal opnieuw intypen...en dat is veel werk!!!Wie kan mij helpen???

snap niet echt wat je bedoelt maar probeer ff elke soa.exe in aparte dir te zette ofzo, hij houdt de data bij in de .dat file

kan je ook manueel editen enzo

backups zijn altijd beste

Wat ik bedoel is dat ik elke Soa die ik heb openstaan en dat zijn er op dit moment 4 allemaal apart wil saven,zodat ik ze telkens ik mijn pc opnieuw opstart niet opnieuw moet intypen,hetgene je daarnet zei had ik al geprobeerd maar zonder resultaat!!!

Als ik de computer afsluit doe ik altijd systray. En als ik hem dan weer aanzet en start het programmatje weer op dan staan ze er allemaal weer

Groetjes,
Matt

nou we het er toch over hebben…
hoe komt het dat mijn rekening eerst 505 gld is en daarna opeen 504 gld (kweet het, maar 1 gld, wat zeur ik maar toch) gaat je geld weg als je een referal delete ofzo???