SoA ! read

vbimport

ik ben zwaar veel bezig met SoA maar ik heb een raar probleem!
Ik emulate ongeveer 100 uur per dag dat is dan normaal 400 frank dat ik verdien!
want 25 uur = 100 frank bij een direct referral.Maar ik kijk nu al een ganse week men account na en hij stijgt niet!
ik blijf constant op 1887,70 BEF staan
hoe komt da!!????
en ik ben ook nog een keer bezig met het emulaten op men moeders naam
en die heeft ook iets raars!
die stijgt op een dag 10 BEF (1frank=18.5 FL)
en ik heb 100 uren ge emulate !!!! dat moet veeeeeeel meer zijn , hoe komt dat?

Misschien zit je aan je top met 25 uur per maand… BTW referrals mogen wel meer dan 25 uur p/m hebben.

GR33TS, G@M3FR3@K

ja ik zit allang aan 25 uur
maar ik laat mijn ID niet meer emulaten hoor
enkel de refs van mij,maar die mogen zoals je zei meer dan 25 uur /m emulaten
maar verdien je er dan minder aan of zo?
ik denk het eigenlijk nie !
die direct refs surfen meer dan 100 uur / dag
dus ik moet echt wel stijgen hoor

je moet evenveel zelf gesurft hebben, dus als je zelf maar 20 uur gesurft hebt dan krijg je van al die 100 refs maar 20 uur…
aangezien je max van jezelf maar 25 uur is kan je maar per ref ook maar 25 uur surfen…

by the way doet generaten het ook niet meer bij jullie?

never did

Pandora = port 25 block = Mailserver SMTP zit erop

dus generaten gaat niet

and1basketball

ken08 da zijde gij he?

op soa forum enzo, met zelfde vraag enzo

hier ff wat dat je aub moet onthouden: Post die xoom url NIET op dat forum is gewoon voor cdfreaks en niets anders, anders smijt ik die soa’s er terug af van die xoom, normaal moet je soa alleen downe van hun irc chan van hun bots enzo, dus snap je

was gewoon tijdelijk voor alle freaks dat ik ze daar geupped had want xoom zal wel delete als ze het tegenkomen, hun kennende.

he sorry ik wiest da nie
maar goed ik weet het voor het vervolg
ik heb men prob nu wel opgelost
ik wiest niet dat er maar 25 uur betaald werd
van je refs die je hebt
maar ik moet veeeel teveel met die refs bezig zijn vind ik
hebben jullie een systeem hoe je het snelt werkt?ik heb namelijk 5 groepen waar ik mee werk!ik men ma men opa oma en een vriend
da vind ik het makelijkst want dan valt het nie op als ik 5 man tegelijk aanzet van elke keer een verschillende groep
en dan heb ik nog ne keer extended refs erboven op!!!maar die 5 man op emulate zetten doe ik 5 keer smorgens en savonds en laat die 2 groepen dan 10 uur emulaten
weten jullie soms een beter systeem want ik moet nogal veel doen?
en ik moet dus 20 refs aanmaken per dag voor die 5 groepen want anders zit ik weer met refs dik over de 25 uur

je emulate je refs tot 26 uur ofzo en dan laat je ze voor gezien, NIET herbruiken ofzo gewoon laten

want: keer dat ze over 2000 bfr gan sturen ze check, en als je dan fake account gebruikt stuurt de post die check terug omdat adres niet bestaat, en dan weten ze dat je cheat, dus best elke maand nieuwe refs

btw extended refs heb je niet zoveel aan beter allemaal directe refs maken als je via soa doet

Dit merk ik juist in je post:
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>die direct refs surfen meer dan 100 uur / dag<HR></BLOCKQUOTE>

WTF !!! je gebruikt toch niet INSTANT he???

meer dan 24 uur en je hangt want een dag telt maar 24u dus als je er 100 doet op een dag kun je salu zeggen tegen die ref

[This message has been edited by Redneck (edited 12 May 2000).]

neen neen
geen 100 uur voor 1 ref maar 100 uur voor de 8 refs dan!5 refs 10 uur smorgens en 5 refs
savonds.
Maar wat bedoel je?
moet ik gewoon als ik een ref aangemaakt heb
die 25 uur na elkaar laten emulaten!valt da nie op???en hoeveel te gelijk?
als ik nu onder mijn naam
10 direct refs 25 uur laat emulaten
dus ik zet er 5 smorgens aan en 5 savonds
en ik laat die gewoon dan alle 10 , 25 uur emulaten!valt da nie op?en dan zet ik er elke dag nieuwe refs aan die elke keer weer 25 uren doen in 1 keer
doe jij dat zo?

neenee

Hier wat ik doe:

10 refs (of meer of minder hangt af van humeur ) zet ik op emulate gelijk welk uur van dag, voor zo een 3-4 uur

dan uit en uurke later volgende totdak al me refs 3-4 gedaan heb, dan dagske overslaan en terug hetzelfde tegen een week voor einde van de maand zijn alle refs vol en lijkt het dus doodnormale surfers te zijn

enne, neem nu bv gij hebt uwen 25u vol dan krijgde normaal alles wat uw refs surfen betaald ook, maar als uw refs over de 25u zitte dan is dat ook gedaan

maar onthoud wel de regel van refs dumpen na een maand, laat ze eerst check sturen en dan cancle je de accounts om veilig te zijn

kan iemand mij misschien eens uitleggen hoe dat generaten nu gaat.
Kun je de referrals die je aangemaakt hebt ergens zien?

Genereten werkt NIET in SOA sinds 3 dagen geleden

HTML code ofzo verandert in AA signup page

Gewoon dit doen:
<UL TYPE=SQUARE>
<LI>Hotmail account maken
<LI>AA gaan iemand upsigne onder jouw ID met hotmail account
<LI>Hotmail controleren op niewe ID
<LI>ID activeren
<LI>Id en pass in SOA invoeren met ADD
<LI>Emulaten
</UL>

da ist

Ik doe meestal gewoon allemaal aanzetten en gewoon laten emulaten. Een stuk of vijf per dag erbij. Aan het eind van de maand moet je dan de accounts wissen. Oops dat heb ik eigenlijk niet gedaan, maar mijn account bestaat nog steeds. Maar ik zal het proberen wat beter aan te pakken.

Groetjes,
Matt

Hey Matt,hoelang ben jij al bezig met SoA???En Heb Je ooit al een check ontvangen???Zelf ben ik al 3 weken bezig en heb al 10000Bf verdiend!!!

Bravo

en vertel mij nu eens wie van jullie gebruikt de INSTANT button WEL ???

Ik doe het zo…

elke maand 25 uur al m’n refs emulaten (zijn er nu 100) dan na 3 mnd al m’n refs deleten, (3x 25 gld = 75 gld, dus nog geen cheque) soms als ik er zin in heb gebruik ik instant, maar dan alleen voor m’n refs, en dan ook maar voor 1 uur ofzo…

Ik ‘Ken’ iemand en die gebruikt de instant button wel en vult in 28800 seconden (25 uren),heeft op 1 seconde 100BF verdiend,en wordt niet betrapt!!!Je moet ‘instant’ nu niet 30 keer per dag gebruiken,maar ik denk zo een 1 Ã 2 x per dag is voldoende om niet betrapt te worden!!!Easymoney!!!:):):slight_smile:

yep ik doe de instant zeer graag

He moneymaker ik doe ongeveer hetzelfde als jij.

groetjes,
matt

wel dan zou ik (ken08 waarschijnlijk al gelezen) ff het SOA forum gaan lezen eh

SOA makers hebben zelf gepost dat ze aanraden dat je die NIET gebruikt omdat er recent een neiwue check in AA zit die om de 6uur checked hoeveel je gesurfed heb in de voorbije zes uur, dus als er in de database staat 25u in de voorbije zes uur jah dan raad je het wel dat ze uitpluizen