Soa is stuk

vbimport

het is eindelijk gebeurt…

1 van de makers heeft de source-code van SoA verkocht aan Alladvantage… Dus niet meer gebruiken…

Geloof je me niet…
www.soangels.com
Lees het forum daar maar eens…

Toch jammer, maar zoals ik het daar lees is de volgende emu al in de maak.

:slight_smile:

waarom hebben ze dan die broncode verkocht IKKE NIET BEGRIJPPUH!!

Waarom zelf geen emulator ontwikkelen? Soa werd ook geschreven door gewone mensen zoals jij en ik … dus met kennis van programmeren en van hoe de viewbar werkt, zijn we al een heel eind …

geinteresseerd en ook verstand van programmeren … let’s unite

greetz

ben zeker wel geintresseerd…

mail me maar

tommied@superweb.nl
gaan we effe wat organiseren…

ik wil ook wel

heb paar tutors pas tgezien over TCP/ip enzow en hoe viewbars onderzoeken

zal ff zien of ik ze terugvind

damn dat sucked, zullen wel lekker mooie soms gekregen hebben

de vraag is ?
werkt de emulater nog maar kunnen ze het gewoon zien of
werkt hij niet meer en dan zien ze hem niet ?
natuurlijk als hij nog werkt kunnen we nog grof gaan doen he!
gewoon 1 direct referral inschrijven !
dan jij gaat eerlijk surfen !
dan maak je onder die ene direct referral 100 refs aan per dag en laat je die met soa surfen dan verdien je nog enkel aan extended refs maar toch da kan oplopen hoor!
en u mogen ze niet deleten ! want die direct ref cheat en niet jij he !!!

Tja,ik vraag mij da ook eigenlijk af,de soa werkt nog,maar kunnen ze het nu zien wie er cheat of niet,…mijne soa is nu volle bak aant draaien,dus da is nie beestig als ik dan morgen van AA wordt afgepiert…wie weet er iets meer over???

euhhh
stijn hoe weet gij da soa nog werkt? da weet gij nog nie he !
OK die zegt emulating maar wie zegt dat die tijd er op hun site binnenkomt!!!?
door die code die ze gekregen hebben blokkeren ze misschien den boel?dat soa wel emulating zegt maar dat de tijd er nie bijkomt !!!
eigenlijk hoop ik dat hij nog werkt maar dat ze het zien da je emulate dat vind ik beter dan dat hij nie meer werkt en dat ze hem niet zien want daar heb je niets aan!
dan kun je gewoon heel veeel extended refs laten emulaten en dan verdien je ook veel geld en kunnen ze je niet betrappen he!
maar eerlijk gezegt denk ik dat er toch veel nieuwe emulaters komen en dat het niets opbrengt dat AA iets tegen soa heeft gevonden !
maar doe zeker geen domme dingen !
en dat is:
DIRECT referrals laten surfen ! dat is heel dom ! want ik denk dat ze het zien en boem je account is weg !

Denk ook effe na:
natuurlijk hadden ze SoA allang… Wij kunnen er makkelijk aankomen, dus zij ook. Maar ze kunnen er niets aandoen…
Waarom? Omdat SoA precies een vieuwbar nadoet… Dus het is net alsof je een vieuwbar draait… Alleen veel tegelijk… Willen ze dit controleren moeten ze iedereen hun ip-nummer controleren, dit is veel te veel werk…
Dus moeten ze een nieuwe vieuwbar uitbrengen, dit is het enigste wat werkt, maar zodra ze dat doen, wordt deze vieuwbar onderzocht enzo en krijg je weer een nieuwe SoA, of een andere emulator als die niet doorgaat…
Maar ik denk dat SoA wel doorgaat, want bij 1.4 zeiden ze: ik kap ermee, bij
3.0 zeiden ze: ik kap ermee, en nu bij 3.32 zeggen ze dat weer…

Nou denk er maar effe over na…
Dan komt de rest vanzelf wel…

euhh ik heb nog nooit met een andere soa gewerkt dan soa 1.4 !!! en ben niet betrapt geweest!!!
ik gebruik die omdat die zeer stabiel is !!!
maar!!! ik denk dat er wat veel meer achter zit dan dat tdr zegt hoor !
want ! nu hebben ze iets belangrijks doorgegeven en wat is dat dan ?
ik weet ook wel zoals tdr zegt dat soa gewoon de viewbar perfect na aapt maar dan op 1 IP adres en dat ze dat moeilijk allemaal kunnen checken maar als dit al zo de ganse tijd is wat maken ze dan nu voor een rumoer ??? ik denk dat er nu wel iets groters aan de gang is hoor maar ik weet er nog niet het fijne van !
iemand die het weet?

Er gaan een paar theorien de ronde

• Gozer wil gewoon aandacht,
    _ Gozer vond dat SoA te veel gebruikt werd (de hele tijd niet kunnen connecten) en daarom heeft hij dit gezegt, zodat hij weer SoA kon gebruiken…

Nou dit zijn ook maar roddels, maar hij zegt dat hij AA gaat helpen… Het is toch dom om dat te zeggen, want doordat hij dit gezegd heeft weet iedereen dat je SoA niet meer moet gebruiken en doen alleen de stomme mensen dit…
Dus als het echt zo zou zijn, dan wordt er niks gezegd en opeens worden alle accounts gecanceld…
Tis maar een idee…

Inderdaad Tdr ze moeten het al veel langer weten dan vandaag of gisteren, daarom hebben ze ook vorig jaar 110 million dollar verlies gemaakt, dus het enige wat je nog kan doen is blijven emuleren. En het is niet soa maar die generators die het allemaal kapot maken. Mocht er nu een proggie uitkomen dat buiten tijd emuleren ook nog eens ads klikt zonder dat je d’er last van hebt dan zou aa ook tevreden zijn want zijn krijgen geld van hun aantal adds die upgeload worden en niet het aantal uren dat iemand online zit. België is duidelijk een bevoorrecht land want wij krijgen nu als beloning meer geld, welliswaar voor meer surfen maar in de USA is het net omgekeert zij kunnen nu minder verdiennen en dat te weten dat ze dat al een hele tijd ingevoerd hebben dan moet je ook weten dat SOA al langer dan vandaag ontdekt is. Het is enkel de vraag of je iets zal ontvangen, stel je krijgt geen geld, wat doe je effe mailen naar aa van waar blijft m’n geld, wat doen ze heel simpel effe je ip natrekken of je soa gebruikt, en zo is het wel mogelijk om cheaters op te sporen, een cheater die geen mailtje stuurt (de meeste) daar steken ze geen werk in die sturen ze gewoon geen geld (als ik het mis heb moet iemand het mar zeggen), tja cheaten is de boodschap en wordty je geflagd so what, je hebt er toch geen bal moeten insteken.
See ya

ach ik zie wel of ik m’n cheque van 1200 gld krijg… zo ja, dan spring ik een gat in de lucht zo nee, dan is er weer een hobby afgelopen voor mij, en wat maakt het uit, heb toch geen telefoonkosten…

En els ze dan toch IP’s controleren dan kan je evengoed wisselen of een invisable IP instellen (zie hackadvantage) en dan de laatste 4 minuten van je pakket van 27 uur surfen met hun viewbar terug met je eigen IP zo is dat ook weer niet te achterhalen hé

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by TdR:
[b]Er gaan een paar theorien de ronde

• Gozer wil gewoon aandacht,
    _ Gozer vond dat SoA te veel gebruikt werd (de hele tijd niet kunnen connecten) en daarom heeft hij dit gezegt, zodat hij weer SoA kon gebruiken…

Nou dit zijn ook maar roddels, maar hij zegt dat hij AA gaat helpen… Het is toch dom om dat te zeggen, want doordat hij dit gezegd heeft weet iedereen dat je SoA niet meer moet gebruiken en doen alleen de stomme mensen dit…
Dus als het echt zo zou zijn, dan wordt er niks gezegd en opeens worden alle accounts gecanceld…
Tis maar een idee…[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Daar zou ik eigenlijk niet van verschieten, er is ongeveer een maand geleden ook zo eens iets geweest op ICQ chaanel van SOA waarin gevraagd werd wie SOA op dat moment draaide een code wou intypen, plots zag je een heleboel mensen disconnecten, wat was het voordeel de gate ging open en andere mensen konden er weer op.

hmmmmm

emulaten werkt nog

al mn fake refs steken onder indirecte ref van head account (legale) mogen ze cancelen, legale heeft niks gedaan, toch simpel, werkt soa niet meer to bad, komt er iets nieuws goed, komt er niets nieuws, spijtig heeft lang geduurd maar is over.

mooi verdient ermee voor zolang het ging, word eind deze maand al mn fake refs gecanceled spijtig doe ik wel legaal voort minder rap maar toch nog snel, de tijd dat het ging is het goed

worden me accounts niet gecanceled des te beter doen we verder

Momenteel zijn er al hackers bezig een nieuwe emu in elkaar aan het prutsen, THE RACE IS BEGINNING ook iedereen die kan hacken en programmeren hier in CDfreaks, of die kennissen, heeft zou misschien iets uit de grond kunnen stampen. En niet alleen bij aa mar ook bij andere paid-to-surf bedrijven. Zo krijg je een verspreiding van cheating en gaan zulke bedrijven niet zo snel aan de grond zitten. In het begin van de avond kon ik forgie annex garbiel annex angelica wel verscheuren maar eigenlijk moet je wel beseffen dat je hem dankbaar mag zijn zo lang een programma in stand te kunnen houden, admins zoals LaMeRz werden zelfs door aa persoonlijk gecontacteerd enkel en alleen omdat ie het forum SOAangels heeft helpen maken, je kan maar denken wat de vrees van aa is voor hackers En hun vrees is terrecht
United Hackers Make a new Good Emu

Ik denk dat we niet te vlug in paniek moeten raken, want SoA doet 't nog steeds. Ik ga in elk geval net zolang door als 't kan Krijgen we stront aan de knikker dan zien we wel weer. 'T zou wel jammer zijn…

sorry maar ik ben een leek
mijn vraag is : wat is SoA?