SoA:hebben jullie dit ook?

vbimport

soms als ik een account on line wil zetten zegt hij : login failed time out
of "invalid password" terwijl je het goede hebt ingevult!!!als een account emulating doet dan blijft men tijd soms hangen bijvoorbeeld hij staat al 8 uur aan en in de SoA lijst geeft hij aan dat hij 12 minuten online was en zegt nog steeds emulating
kortom er zijn veel probs met SoA bij mij en het is zeeer lastig ook de AA site ligt veel plat!hebben jullie deze stomme probs ook?

ja jong

die site van all advantage ligt meer plat as dat em deftig marcheert. Hierdoor krijg ik geen kans om es wat fake accounts te lanceren om zo een aardig centje bij te verdienen …

Met soa heb ik nog geen ervaring, maar da komt wel als da boeleke bij aa terug goe marcheert.

greetz

Hoe kun je eigenlijk zo’n account faken? 'k Heb wel het één en het ander geprobeert maar het is me niet gelukt.

Maak allereerst per fake account dat je wil maken een email-adres aan bij hotmail. Dit email adres dient om je ID op te ontvangen en eventueel andere berichten van aa op te ontvangen.

Kies dan een willekeurige naam (uit telefoonboek) of iemand uit je familie en gebruik het bij die persoon horende adres. Ok, dan krijgt die persoon na een paar maand een cheque van een paar duizend frank, maar wie gaat die nu terug sturen?

Noteer alles keurig op een blad, want zo kun je een beetje orde houden in je accounts. Als je je ID hebt, voer je die in in soa samen met je paswoord en klaar is kees.

Laat de frankskes maar binnenbollen :smiley:

greetz