SoA geld

vbimport

Ik ben nu al een tijdje bezig met SoA en heb al aardig wat centen verdiend,maar nu is mijn vraag heeft er iemand van dit forum ooit al een check toegestuurd gekregen????

kAN DIT NIET ALS EEN REPLY OP EEN ZELFDE TOPIC!

Is dat een antwoord op mn vraag???!!!t is niet omdat ge administratoreke zijt dat ge alles moogt zeggen en doen,dus FUCK OFF!!!

een beetje beleefd blijven aub moneymaker als iedereen een nieuwe topic opent over dezelfde onderwerpen wordt het hier onoverzichtelijk en dat is toch niet de bedoeling hé dit forum help veel mensen door ze een antwoord te geven en gelukkig zijn er administrators die wat orde op zaken stellen

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Moneymaker:
Is dat een antwoord op mn vraag???!!!t is niet omdat ge administratoreke zijt dat ge alles moogt zeggen en doen,dus FUCK OFF!!!<HR></BLOCKQUOTE>

Fuck off yourself he mislukte ongeduldigaard

admin of nie hij spreekt uit standpunt van member !!!

uwen cheque zulde wel krijgen, wete dat er op soa site ook een forum is daarvoor?? moede hier nie over lullen elke keer

en er zijn nu in paar dagen tijd immens veel soa en AA post bijgekomen dat je op genoeg kunt replyen om erover te vragen dat je geen klote nieuwe thread moet starte.

enne grote bek opzetten is erg en risico van ban als je grote bek opzet tegen admin is nog groter.

ken ie dat niet, vriendlijk en behersd blijven???

ja wij willen wel in het forum van SOA zelf kletsen maar dat ligt nog steeds down!

Voor allen die geintesseerd zijn in SOA, hun Forum staat weer open

Waar is dat forum van SOA?

http://www.cold-force.net/soangels/

ken08 dat je dat wilt is niks ik ga daar ook, maar wat ik lame vind is iemand die:<UL TYPE=SQUARE>
<LI>Admins Uitscheldt (zijn ook mensen
<LI>Zich registered waarschijnlijk enkel om dit gelul neer te zetten (10 post en de naam Moneymaker wijst in die richting)
</UL>

is gewoon kleinzielig geen kritiek kunnen nemen en direct beginnen schelden