SoA error?!

vbimport

Volgens mij heb ik een klein probleem:

Ik kan geen referals "generaten"!
Hoe kan dit? Ik druk op generate maar er gebeurt niks?! wat moet ik kiezen; IP of forward? En hoe werkt dat? Snap er niks van, werkt t wel?

Enne, wanneer krijg je een cheque van mnr. Advantage? Ik heb nog geen cent gezien , jullie wel? Zo ja:

AA ruleZ.......!!!!

PLEASE HELP ME!

lees je eigenlijk wel wat hier gezegd wordt ?!?!?!?

in de post SOA read !! heb ik gezegd wrom generate niet werkt

sinds 5 dagen nu heeft AA de html code van signup page verandert waardoor SOA ze verkeerd invult en dus geen ref maakt

maak ze gewoon met de hand aan

check zulle we zien he heb al over 2000 dus we zien wel deert me niet als ik hem niet krijg is altijd wel leuk om je bezig te houden als je niks te doen hebt

[This message has been edited by Redneck (edited 14 May 2000).]

JAaaa het is hem weer gelukt hoor…
heb een proggie gevonden waarmee je accounts aan kan maken (random en lekker snel, je kan zelfs meerdere tegelijk!!)
check it out!!!
www.geocities.com/theaafake.com

TdR de URL werkt niet !

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by MLM:
TdR de URL werkt niet !<HR></BLOCKQUOTE>

oepssss sorry die com moet weg
dus http://www.geocities.com/theaafake/

Kan het zijn dat alladvantage niet bereikt kan worden? Ik krijg altijd “server is niet beschikbaar”

goed progje eerst wat raar maar dan wel lekker

btw AA is NIET down dus je proxy doet raar of je pc of je ISPs nodes

Wij hebben hier een netwerk. Op de computer waar de modem zelf op aangesloten is krijg ik wel verbinding met AA. Maar de PC waar internet op gedeeld is krijgt geen verbinding. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan, en hoe ik dit kan oplossen?

uhm je moet zorgen dat je Server pc (met modem) HTTPS doorstuurt als je de site zelf wilt bekijken

poort 443 geloof ik, aangezien halve AA site onder HTTPS zit security enzo

van emu weet ik niet of het lukt om hem te draaien vanaf een andere pc of je moet echt alles gedeeld hebben van poorten en protocols geloof ik, niet zeker

wij hebben hier ook een netwerkje en wij delen onze internet-verbinding gewoon met windows 98 se. Het heeft wel even geduurd voor alles goed was geconfigureerd maar nu loopt het als een trein.

We kunnen allebei naar de site van aa en ook soa draait op beide pc’s. Dus ff gewoon de juiste configuratie zoeken, denk ik …

greetz

Leuk hoor Vipken LOL, maar als je ooit op de kabel-modem gaat mag je het wel gradioos vergeten met SE, dan gebruik je best Winrouter, al de andere progies zoals Wingate, Sygate, en nog wa van dienen brol is veel te moeilijk om te configurerten met alle nare gevolgen, en veel kopzorgen van dien, DUS WINROUTER RULEZ
Grtz