SoA doet niks meer...... d@mn

vbimport

Hebben jullie dat ook? Als ik in wil loggen geeft ie "wrong password" ,maar ik weet zeker dat de accounts geldig zijn. Zal wel weer aan AA liggen, maar ik wil ff weten of jullie dat ook hebben...

Tja da is bij ons ook allemaal hoor
Tis weer het einde van de maand en dan ligt AA altijd plat.Maar ik zal je nog een tipje geven:Gebruik nooit een andere versie van SoA dan de versie 1.4 echt waar!!! Allé
da is misschien wa verkeert uitgedrukt maar ik wil maar zeggen de 1.4 heeft de minste problemen!die zal nooit met een run time error uitvallen!!!en dan waarom nog een andere proberen?Tja voor te generaten moet je iets anders gebruiken maar den 1.4 rulez echt waar,ik heb ze allemaal al getest en den 3 was nie zo goed en den 3.1 is ietsken verbeterd maar toch nogaltijd soms een error bij sommige mensen.
Ik had de versie 3 eens draaien met 50 man!!! erin!!! en die kreeg een run time error en voila AA had mij door en ik was weeral ne keer veel geld kwijt

Bedankt, ik was al ongerust. Maar heb je misschien een url voor mij waar ik 1.4 kan d/l want ik kan nergens een lagere versie vinden dan 2.6 Je mag het mij ook mailen.
dungeon@keeper.tmfweb.nl

geef je weinig kans dat die werkt… probeer de officiele viewbar maar eens… werkt ook niet…
tis gewoon te druk…

hmmmmm

1.4 nah, als 3.1 werkt bij mij houd ik die

hax edit hem en je hebt andere caption ook nog enzo

heb 1.4 gedaan op 20 accounts es en er 4 van verloren erdoor

Kan iemand ff dat progje ver 1.4 mailen

Thanx

Waar kan ik dat progje downloaden???
Dat Soa bedoel ik…

Soa werkt weer !!! (versie 3.1)
goh wat ben ik blij !!!

en je kunt de soa downloaden van IRC

'K ben ook weer happy !! Komt gewoon omdat AA er weer een teringzooi van gemaakt heeft. Nu kan ik mijn mail weer niet van cjb.net halen… Zucht. Altijd wel iets dat de mens plaagt. Zo is het leven.

Ik kan niet meer volgen SoA werkt maar alladvatage server ligt plat, hoe kan dat nu?

Misschien zien ze zo wie er aan het cheaten is?Neen dat kan eigenlijk ook nie want zoals bierspier zij de server ligt down maar toch ge weet maar nooit?de UK werkt nog steeds perfect.Maar sommigen zeggen dat AA aan het zoek zijn wie er cheat maar ik heb al gemerkt dat telkens op het einde van de maand AA een war boel is.Altijd de server plat

[This message has been edited by ken08 (edited 29 May 2000).]

sinds enkele nieuwe gens voor AA de uk server gebruiken wordt die hier ook traag al

gellukig dat er nog zijn (au.nz )

he ken iemand mij ff een proggie sturen waarmee ik accounts kan aanmaken, automatisch offcourse.

Ik weet dat ze er zijn, maar het is net zo makkelijk als een van jullie m ff opstuurt naar mij…

ThAnX!!! masterBURNER