Snelste Adsl Provider

vbimport

Hoi,
Wie heeft enige ervaring betreffende de snelheid en andere ervaringen oa bereikbaarheid kostprijs helpdesk (gratis, niet gratis ) tussen de verschillende ADSL providers in belgie.
Alle hulp is welkom ,tools en trics.
Eventueel reactie naar stiertjebe@yahoo.com
Thanx.

ik zou er clicx(schrijf ik het goed ?)is op na lezen, ligt bij dagbladhandelaar

NIet echt een hardwarevraag… moven die hap!

ik zit bij skynet ADSL GO.
ik betaal 1595Bfr/maand voor een snelheid van 750kb/s en een downloadlimiet van 10GIG.

Ik ben er zeer tevreden over, de helpdesk is gratis en ook int weekend bereikbaar.

ivm die downloadlimiet, skynet is de enige die een fair use policy gebruikt op dit moment (officieel is het 10GIG)

ik moet zeggen, ik ben daar niet rouwig om want in 2 maanden heb ik 132 divx’en gedownload en een heleboel mp3’s en games.
tot nu toe heb ik geen waarschuwing of dergelijke gekregen.

ik weet niet hoe streng de andere providers zijn maar alleen maar al voor die download vind ik skynet de beste.

Originally posted by Mattel007
ik zou er clicx(schrijf ik het goed ?)is op na lezen, ligt bij dagbladhandelaar

[list=1]
[li]clickx
[/li][li]world online adsl is de allersnelste (kijk in elke snelheidstest)
[/li][/list=1]

Ik zit bij easynet en ben zeer tevreden , klote is wel dat de helpdesk niet altijd beschikbaar is al moet ik zeggen dat ik ze nog maar twee keer voor iets dom heb moeten opbellen :-))

Originally posted by snowie
ik zit bij skynet ADSL GO.
ik betaal 1595Bfr/maand voor een snelheid van 750kb/s en een downloadlimiet van 10GIG.

750kb/s???

Dat is echt wel niet realistisch: m’n neef heeft Skynet ADSL GO met een gemiddelde downloadsnelheid van 100kb/s.

Ik haal met telenet (toch nog altijd de ALLERSNELSTE ISP) maar 450kb/s.

Ik heb Planet Internet. Ik betaal 1450 Bef per maand. Dataverkeer is ook 10 GB. Zeer goede helpdesk want in het begin had ik problemen en ze belden me dan nadien op om te vragen als ik nog problemen had. Mijn problemen waren echt zeer snel opgelost. Ik vind het dus een goede provider.

Originally posted by m-pox
[B]

750kb/s???

Dat is echt wel niet realistisch: m’n neef heeft Skynet ADSL GO met een gemiddelde downloadsnelheid van 100kb/s.

Ik haal met telenet (toch nog altijd de ALLERSNELSTE ISP) maar 450kb/s. [/B]

750 kilobites/s komt overeen bij mij met ongeveer een gemiddelde van 130 kilobytes/s

Zo slim was je toch ook wel??

BTW ik heb ook ADSL GO bij skynet.

Ik heb Adsl plus bij skynet 750 kiloBITES/s en 15gig dataverkeer
ik zou moeten meer dan 15gig/ maand hebben iemand suggesties?

Waar slaat deze reactie op, is dit niet een forum voor " Algemeen, etc…"

Dutch: Algemeen, Hardware en Software-foum was vroeger opgedeeld in verschillende forums. Maar toen er niet genoeg meer werd gepost, heeft men die samengevoegd. Vandaar :wink:

Dat verklaart toch die reactie niet? En hoe kan jij een reactie van een ander verklaren?

en waarom hou jij je 3 jaar na dato van deze topic daar nog mee bezig ?

oeps! foutje, heel de datum niet gezien!!! over en sluiten maar weer!

Zoals al aangegeven is door Dansmug, waren inderdaad de Nederlandstalige forums vroeger opgesplitst in een hardware en een software forum. Aangezien deze waarschijnlijk in het verkeerde forum stond (niet dat ik me dat herriner) zal ik deze naar het goede forum verplaatst hebben. Niet zo vreemd dus. Dat deze informatie niet meer erg actueel is, is een tweede.

Ennihow: ik gooi dit topic dicht, aangezien dit echt nutteloos is geworden. Grtz!