Snelle politiewagen , maar niet zo slimme agenten

Uit www.nu.nl :

OEGSTGEEST - De politie houdt maandagochtend in een woonwijk in Oegstgeest een zoekactie naar twee inbrekers die eerder op de vlucht waren geslagen in een politiewagen. Agenten hadden het tweetal even na 05.00 uur in Wassenaar betrapt bij een inbraak in de Langstraat.

Volgens een politiewoordvoerder reed het tweetal, nadat het was betrapt, in een auto op een aantal agenten in. De politie loste daarop enkele schoten. Ze reed de criminelen na een korte achtervolging klem, waarop het tweetal kans zag in een politiewagen verder te vluchten richting Oegstgeest.

De daders strandden daar in een woonwijk. De politie is momenteel massaal aan het zoeken naar het voortvluchtige tweetal.

:confused:

ik nie snap.

De agenten achtervolgen de boeven.
De agenten rijden de boeven klem.
De agenten stappen uit.
De boeven stappen ook uit.
De agenten proberen de boeven te pakken.
Dit mislukt.
De boeven stappen in de smeris wagen.
En de boeven rijden weg.

waarom heeft de agent de sleutel neit uit het contact gehaald? :confused:

Het is toch onvoorstelbaar, wat een simpelmansen ! :bigsmile:

Meer blauw op straat zou ons gevoel van veiligheid moeten vergroten maar als je dit leest ga je daar toch wel aan twijfelen.

Hmmzz die criminelen hebben zeker ook wat teveel GTA3 gespeeld :bigsmile:

Originally posted by spooky20
Hmmzz die criminelen hebben zeker ook wat teveel GTA3 gespeeld :bigsmile:

Hoeveel sterrtjes krijgen ze hiervoor? :smiley:

In 1e instantie lag ik erom. Maar als ik me bedenk dat ik een klein deel van die gasten hun salaris betaal vind ik het ineens stukken minder. Als je je dan bedenkt hoeveel ambtenaren er wel nie zijn die de halve dag uit hun neus zitten te vreten, dan wordt ik helemaal verdrietig! :Z

Originally posted by Wookie
In 1e instantie lag ik erom.

laggen doe ik alleen met quake :slight_smile:

geintje :o , maar ik moest ook aan GTA3 denken toen ik het hoorde. je moet btw erg veel lef hebben om dit te doen in werkelijkheid :stuck_out_tongue: