Snelheidswinst 30% Win Me

vbimport

Snelheidswinst 30% games door uitzetten herstelfunctie windows Me.
Doen!!!

Hmmm Klink interresant…

ff proberen… :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
[B]Hmmm Klink interresant…

ff proberen… :slight_smile: [/B]

ikke ook, en als die framarate van UT niet verschuift van 34 naar op z’n minst 40, dan doe ik je wat…:wink:

En waar kan ik dat uitzetten ?

ja, k vraag mij ook af waar je dat kan uitzetten en voorwat dient dat dan als het aan staat?

klik met rechts op “deze computer” en kies eigenschappen (of start/instellingen/configuratiescherm, systeem)
ga naar de tab “Prestaties” en klik op “Bestandssysteem”. Klik op “Probleemoplossing” en vink het vakje
“De optie Systeem herstellen uitschakelen” aan.
ff opniew starten en systeemherstel staat uit!

Systeem herstel is bedoelt om het systeem te herstellen als bijvoorbeeld het register helemaal overhoop ligt. In het geval dat gebeurd is het toch weer tijd voor een format c: dus gewoon uitzetten die zooi :slight_smile:

kzal het eens proberen, bedankt voor de tip!:smiley:

Er zijn nog veel meer dingetjes waardoor je ME sneller kan laten lopen! Dit heeft eens in een Computer Totaal gestaan meen ik. Ben nu niet @ home dus kan nie zoeken ernaar maar er is vast wel ergens een site waar dit soort dingen allemaal beschreven staan… vraag mij nou nie welke dat is! :wink:

Dan gelijk maar dit vraagje: ik had dus die functie ook allang uitgeschakeld maar die map _Restore blijft gewoon in elke partitie staan en onder ME kan ik deze ook nie verwijderen! In 2K kan dat dan weer wel maar na reboot staat ie er gewoon weer! :frowning:

de resore map zelf kun je ook makkelijk verwijderen:

Register openen. HKey_Local_Machine/System/CurrentControlSet/Services/VxD
Zoek naar de sleutel VxDMON. Die verwijderen.
Nu kan je de “restore” map (na reboot) verwijderen

Volgens mij had ik al zoiets gedaan, maar ik zal zo ff naar ME booten om ut zekers te weten! :wink:

Met deze optie af, 30% system resources meer… (in theorie :o)) )

Hier zijn een hoop tips en trucs in het engels