Snelheid

vbimport

misschien een domme vraag maar ben een beetje leek hierin is het normaal als je met een server werkt dat de snelheid zolaag is.
ik heb dus het proggie serv_u versie 2.5a op mijn computer staan en als iemand bij mij inlogt dan bereikt hij maar een snelheid van ongeveer 7kb en toch werken we alle twee met de kabel (geen casema) kan ik nog iets veranderen in het progamma voor de snelheid ofzo iets of moet ik gewoon een andere server gebruiken heb ook ws_ftp server maar deze werkt alleen bij NT VERSIE (2000)
bvd

Heb zelf ook een kabelaansluiting(chello)…ik gebruikte serv u en de maximale snelheid die de gebruiker met kabel had was 10KB/s…maar meestal was het 3kB…
Je kunt in het programma instellen hoeveel gebruikers je toelaat en met welke snelheid ze mogen downloaden…maar ik had maar een gebruiker en niets ingevuld dus max snelheid.
Als iemand hier een oplossing voor weet graag…

Ligt aan je upload snelheid. Degene die van je FTP download doet dat met jou uploadsnelheid. Die is vet veel lamgzamer als jou downloadsnelheid (snappen we het nog?)

Kan je niks aan veranderen, of je moet je provider smeken om een hogere uploadlimiet

GrtZ KOekiE

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>code:</font><HR><pre>

Jij ----------------> Hij

Hij d/l, jij upload, dus jou max is zijn max

Was je limiet dat je hebt?

bij chello 15KB/sec upload

mjah vroeg ik dus aan moefgaga

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>de kabel (geen casema) <HR></BLOCKQUOTE>

welke wel dan?

Heb hier Tjellow, Upc in Gelderland
Bij ons is’t 15 kb/s max. up… en down 150 kb
(van interne bron, waarsch. wordt up 25 kb, als adsl er is)

Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

sorry kon niet eerder anrwoorden moest werken maar mijn upload snelheid is 8kb en ik zit bij bart upc

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>een snelheid van ongeveer 7kb<HR></BLOCKQUOTE> <BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>mijn upload snelheid is 8kb<HR></BLOCKQUOTE> dus dat klopt wel ongeveer dan