Snelheid kabel omhoog, werkt dit

vbimport

Zie op deze pagina: http://www.speedcorp.net/tweaks/
verschillende manieren om de download-snelheid van @home op te krikken.
Werkt dit echt, en kun je dit zonder problemen doen ?
Heeft iemand dit al geprobeerd en wat zijn de ervaringen hiermee ??

Begin er maar niet aan, hier zijn al heel wat topics over geweest maar neem maar aan dat het allemaal niet helpt.
Mocht het wel helpen (in enkele gevallen) dan krijg je waarschijnlijk een keer van je isp een waarschuwing.

Lees deze topic eens:
http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=32710

Probeer het en je weet het :slight_smile:

Originally posted by syndicate2001
Probeer het en je weet het :slight_smile:

Zoals ik hier http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=32710 al een keer heb gezegd je kunt je modem er mee kapot maken en die registerinstellingen kun je proberen maar dat helpt niks.Mocht je het wel proberen en het gaat mis weet dan dat ik weer wat meer bandbreedte krijg bij @home omdat jij minstens 2 weken moet wachten op je nieuwe modem dus bij deze bedankt Keith :wink:

Zelf wilde ik het een poosje geleden ook proberen … ('k heb alleen chello …) met mijn teryon modem maar bij @home gebruiken ze toch nog veel van die COM21 bakken !!! die schijn je software matig wel “makkelijk” op te kunnen voeren … maar ja dan moet je wel eerst ff de encryptie kraken want’t lijkt me niet dat ze dat gewoon ff rechtstreeks in dat modem pompen !!! maruh 'k wil er wel ff over nadenken … dusush als je nieuw info hebt moet je 't maar ff posten !!!

Mzl Superappelflap

je kan eventueel ook nadenken over een ander abonnement, kost het wel iets meer, maar met gewenst resultaat :slight_smile:

Ik wou dat ik kon nadenken over een andere abo. Ja, nadenken kan wel… of eh… dromen eerder! :frowning:

volgens wat ik heb gehoord van een Belgacom technieker hier in België is het mogelijk om bij ADSL 220v gedurende 2 sec op je telefoon lijn te zetten (wel eerst alle apparaten eraf leggen :wink: )… Dit zou vervolgens bij Turboline de passieve filters doorbranden, waardoor je snelheden van 4Mbit zou halen (400-500k/sec dus).
Iemand dit al uitgeprobeerd? Pas wel op dat je je huis niet afbrandt

:cool:

Originally posted by pin04080
[B]volgens wat ik heb gehoord van een Belgacom technieker hier in België is het mogelijk om bij ADSL 220v gedurende 2 sec op je telefoon lijn te zetten (wel eerst alle apparaten eraf leggen :wink: )… Dit zou vervolgens bij Turboline de passieve filters doorbranden, waardoor je snelheden van 4Mbit zou halen (400-500k/sec dus).
Iemand dit al uitgeprobeerd? Pas wel op dat je je huis niet afbrandt

:cool: [/B]

sorry hoor maar ik woon dan niet in belgie en ik weet niet hoe het belgische telefoon net in elkaar zit, maar dit is complete onzin.

Originally posted by xian

sorry hoor maar ik woon dan niet in belgie en ik weet niet hoe het belgische telefoon net in elkaar zit, maar dit is complete onzin.

Hoe kan jij daarover oordelen dan ?

Een leuke gedachte , zet twee tel 220 volt op je apparaat en kijk of wat dingen doorbranden…

Tuurlijk branden er dingen door !

Dit is net zoiets als : wil je geen airbag meer in je auto ? Nou , rijd hem dan tegen een boom aan , ontwaak uit je bewusteloosheid en snij de airbag aan stukken…

Ik raad het NIEMAND aan om ook maar even met de 220V te spelen… dit is D O D E L I J K !
En dan zijn er nog idioten die dat brandje dat dan onstaat met water gaan blussen… kom OP zeg ! Dit is geen advies !

Wil je je download snelheid een beetje opkrikken dan adviseer ik Mass Downloader (weet even geen url , ga maar googelen). Ik heb dit bij mijn vorige werkgever geinstalleerd en ze waren er NIET van de spreken dat ik alle bandbreedte wegtrok

Originally posted by pin04080
[B]

Hoe kan jij daarover oordelen dan ?
[/B]

het lijkt mij logisch dat als jij 220 op je telefoonlijn gaat zetten dat er dan meer doorbrand dan alleen de filters.
verder is het ook zo dat de telefoon maatschappij wel de nodige beveiligingen heeft tegen overspanningen op hun netwerk, denk bijv. aan blikseminslag.
daarbij komt nog dat jouw telfoonlijntje niet direct aan de servers van je telefoonmaatschappij hangt maar dat hij eerst door diverse wijkcentrales heen moet jouw 220 V zal dus waarschijnlijk niet eens de filters van je telefoonmaatschappij bereiken.

downstream helpt upstream misschien ook maar als u me da laatste pakke zedde gejost :frowning:

Yo…
dit is ff voor alle mensen die het zat zijn met chello die slome 16 k/b upload iets te uppen
het is simpel
in je straat staat een verdeelkastje klein en grijs daar worden alle kabels van upc in verdeeld…
laat het nou net zijn dat ze ook een testuitgang hebben in hetzelfde kastje
je moet je eigen stekker eruit halen (de beste manier is de stekkers om de beurt eruit te halen en dan kijken wanneer je tv/radio wegvalt)
en die in de testuitgang doen (zit aan de zijkant en is leeg)
Hup, je hebt nu je volledige bandbreedte en haalt standaard 150 k/b up als de server het aankan natuurlijk.
MAAR KIJK WEL UIT !
de boetes zijn niet mis