Sneaky

vbimport

Eigenlijk vind ik het heel sneaky om het zo te doen, maar ik zal jullie toch de keuze laten, wordt het al weer iets minder sneaky

Net een heel flauw spelletje gedaan op Twisted Humor (affiliate link). Je moets Rednecks neerschieten en als je het goed doet kun je een verblijf in Las Vegas winnen. En je raad het al, ik heb zo'n verblijf gewonnen Het nadeel is dat je maaltijden, belastingen en vervoer zelf moet regelen....daar ga je als Nederlander.

Als je je aanmeld, dan kan dat via deze link of naar de normale site zonder affiliate van wie dan ook: http://www.twistedhumor.com.

Meld je vooral niet aan voor al die newsletters anders wordt je helemaal gek! Maar iedere dag 1 flauwe mop, een quickie, link naar plaatje en link naar of Flash programmaatjes of funny MP3 files.

Ik zal het hier bij laten, anders houd deze post helemaal geen stand Feel free to flame

noooooooooo, clones van mij kille?

Oeps, zo had ik het nog niet eens bekeken :wink:

Ach, laten we het zo zeggen ‘Elke overeenkomst of gelijkenis met bestaande personen is puur toeval’

Wel leuk spelletje. Heb zo nog wat spelletjes als ‘Whack the mole’ die echt frustrerend wordt als je de snelheid en populatie op snelst/hoogst zet

Da_Taxman