!smtp!

vbimport

'k zoek een SMTP sever die alle @-mail adressen toe laat voor afzender als uitgaande mail, dus bijv. yahoo, hotmail enz

En is het zo dat je alleen via je eigen provider via SMTP kan sturen?

ThanX,

The MAzTER

Over het algemeen is het zo dat je alleen de SMTP server kunt gebruiken van de provider waarvan je access hebt.

Andere providers zullen niet toestaan dat je via hen e-mails verstuurt (“Doesn’t relay messages from this domain” oid is dan de melding).

Dit wil niet zeggen dat er geen SMTP servers zijn die niet gebruik maken van deze beveiliging. Er zijn altijd wel mensen die zo dom geweest zijn om die beveiliging niet in te schakelen en dus voor de hele wereld e-mails doorsturen, je moet ze alleen vinden.

Helaas weet ik er geen (en nu gaat mijn eigen SMTP server gelijk offline natuurlijk )

Da_Taxman

Met ghostmail is mail.wish.net op het moment de enige server die ik kan gebruiken…

ThanX, But…
Leuk maar 't werkt niet of moet je dan bestaande een bestaande wish.net adres invullen of ingebled zijn bij wish.net?

Nu komt ie niet verder dan:
resolving host

The MAzTER

weet voorderest niemand er iets over???

The MAzTER

Ik kan je bij deze vertellen dat het niet gaat lukken om met een andere provider te versturen als waarmee je ingebeld bent.

Relaying Denied SUCKS!!

;(

ik weet het, is er dan geen manier om zelf een smtp-sever op te starten?

Onder Linux en Windows 2000 is het goed mogelijk.

Onder windows2000 heb ik het zelf al een keer gedaan, maar op het moment geeft windows2000 een groot probleem (zie topic in SQ&A van mij…zucht). Houd er dan rekening mee dat jouw gegevens sneller terug te zoeken zijn, de SMTP server wordt in de mail gezet en dit is dan je eigen computer…

Da_Taxman

Voor een kneus die er weinig van afweet maakt dat toch niet zo veel uit neem ik aan

The MAzTER