Sms-en met Lycos

vbimport

Zijn er meer mensen die met Lycos niet kunnen sms-en? Na het invullen van de code krijg ik een foutmelding.
Alle 4 de redenen die zij opgeven kloppen in mijn geval niet.

WELKE foutmeldingen?

De volgende:

Opgelet!

Als je dit bericht ziet zijn er vier mogelijke oorzaken:

1. Je bent vergeten de veiligheidscode bij ´Stap 4´ in te vullen.

2. De door jou gekozen ontvanger heeft ons gevraagd om zijn / haar mobiele nummer te blokkeren van deze dienst. SMS berichten die worden verzonden via Lycos naar dit nummer zullen dan ook niet aankomen.

3. Het door jou gekozen nummer is geblokkeerd omdat naar dit nummer in korte tijd te veel berichten zijn verzonden. SMS berichten die worden verzonden via Lycos naar dit nummer zullen voorlopig niet meer aankomen.

4. Het bericht bevat woorden die door de ontvanger als kwetsend kunnen worden ervaren en wordt daarom niet verzonden.

Met vriendelijke groet,

Het Lycos Team.

Ik heb nu net een test sms naar mijn eigen Libertel mobiel gestuurd.

1. Het is een KPN nummer, daar kan het niet naar toe omdat KPN dat geblokkeerd heeft. Wat is het nummer? 06xx… …welke zijn de xx?

Zoals onder de stippellijn vermeld heb ik het bericht naar mijn eigen Libertel mobiel gestuurd, en dat is 0627.

Weet niet welke foutmelding je nou bedoel…
Als ik via lycos sms verstuur naar Libertel-nummer (0615…), helemaal geen problemen.

(misschien je IE-instellingen verkeerd ???)

Ik heb het hele verhaal van Lycos tussen de stippellijnen neergezet.
Verder heb ik geen instellingen veranderd, dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Wat is het probleem nu wel???