Sms-bomber

vbimport

Weet iemand een smsbomber die het ook daadwerkelijk doet?

wie ga je weer bomben ?

och…

Ik heb er wel een :wink: Ik zal hem je wel even sturen via msn :smiley:

Maareh waar heb je hem voor nodig dan?

Het enige nadeel is da je er maar 3 per keer kunt versturen en de boodschap niet zelf kunt bepalen :frowning:

http://www.nederlander.f2s.com/smsbomb.exe

dat is het programma waar pyromaniac
het overheeft

vind hem zelf niet zo gewelding , vanwege dattie maar 3 keer wat stuurt

andere smsbombertjes werken allemaal niet.

kun je die 3 niet in hex veranderen is een variable ?

Als je de broncode van dat proggie zou veranderen dat je bv in ene 100 smsjes kan versturen, dan merkt de netwerk operator van het GSM netwerk waarover die sms bom dan verstuurd wordt dit onmiddelijk en schakeld dan ook deze bomber uit.
Daarom is het maximum ook 3 smsjes per keer, want dit is immers ook mogelijk als je een smsje typt in bv een Nokia 3330, dan kan je de text in 3-en verdelen.
Ik denk wel dat je in de source code de te versturen text kan editten… maar heb hier verder geen ervaring mee.

mazzl :slight_smile:

Als je er maar 3 kan sturen per keer waarom ga je dan niet naar genie kan je 8smsnr invoeren du 8x hetzelfde en eigentekst en dan sturen

Crackfire die site werkt niet meer hoor:)

Originally posted by Wappy®
Als je er maar 3 kan sturen per keer waarom ga je dan niet naar genie kan je 8smsnr invoeren du 8x hetzelfde en eigentekst en dan sturen

Wat bedoel je hiemee? Is dat ook een progje? dan mag je dat altijd doorsturen…

Hij bedoeld met genie : http://www.genie.nl/ :cool:

K bedankt
Maar ik moet een postcode invoeren, maar ikweet niet hoeveel cijfers de postcodes in Nederland hebben…kan je ff een voorbeeld geven?
Btw: kan je ook naar Belgische operatoren sturen?

Thx

de nederlandse postcodes zien er allemaal als volgt uit : 1234 AB

greetz

Zou er niet iemand zijn die gewoon een scriptje voor die smsbomber geschreven heeft…???..moet toch niet zo heel moeilijk zijn om een programmaatje achtermekaar te laten uitvoeren…dus iedere keer 3 smsjes zonder dat je zelf iets hoeft te doen?? :stuck_out_tongue: