Sms bomber?

vbimport

Ik kreeg gisteren een sms, nou denk je natuurlijk, zal wel, fijn voor je. Maar die fuck-sms kwam dus effe leuk een keer of 25 achter elkaar.

Nooit geweten dat sms-bombers bestonden, maar ik op zoek gegaan >>>> http://smsbomberpage.cjb.net/ hier staan dus van die dingen, maar geen van allen werkt voor nederlandse mobiele nummers.

Wie weet/heeft een dergelijk programma dat dus wel met nederlandse mobiele nummers werkt????

ik ben ook zeer geintereseerd maar dan wel voor belgische operatoren . Wauw , gaan wij ff lachen zeg …

ik heb niet veel te zeggen maar ik denk dat daar zeker iets moet tussen zitten: http://topsitez.org/
greetz.

Dat zou even koel zijn. Ik heb er nog geen gevonden. Please mail me als iemand een site heeft gevonden!!

Piet Hein de Zeerover.

Jongens jongens, waarom willen jullie iemand sms bombarderen? Geef ff jullie eigen phone nummer dan zal ik jullie een fijn bommetje sturen… ( totdat je er gek van wordt )

Laat maar komen dat “bommetje” van je: 06-274028**

Geloof er niks van, ik ben nu al twee dagen op zoek naar een nederlandse prog. waar het mee lukt!!!

Enne, mail me dat prog. dan effe als je hem hebt, of zet effe een url weg zodat iedereen er iets aan heeft! >>> Kan je gelijk hardmaken dat je niet uit je nek lult!:3

[This message has been edited by djrolo (edited 08 June 2000).]

Ja precies, zet de url ff neer. kan je laten zien dat je de waarheid spreekt

God, wat verrassend, geen reactie meer van snoepje??? En mijn gsm is ook nog steeds in orde, geen sms van deze jongen gezien!

Maar wie weet nu waar het dus wel mee kan ???

gewoon even naar www.MTNSMS.com gaan, daar kan je berichtjes blijven sturen…

Ik heb gister middag geprobeerd. Vandaag (donderdag) om 17:45 laat ik er dan nog maar 1 los. Mits je nummer natuurlijk goed is…

Ik heb het net nog ff bij mijzelf en bij een kameraad getest (zowel met phone uit als aan) en het werkt gewoon.

[This message has been edited by Snoopy (edited 08 June 2000).]

Ik ben overtuigd nu!!!

Ik heb ongeveer 50 sms gehad, en ze komen nog steeds…
De volgende tekst staat erin:
“2,1 million sm es 2u from mtnsms.com. if u didn’t send this test message a friend did. joinus>mtnsms.com

Het gaat dus volgens mij via die site die iedereen wel kent, ik heb daar al effe gekeken en je kunt dus een “test-message” sturen, maar het lijkt me sterk dat “snoopy” dat 100x gedaan heeft, je moet dan namelijk telkens opnieuw mijn land en tel.nr. invullen, hoe doe je het dan zo dat er zoveel gestuurd worden???

Zeg dan ook waar je het mee doet dan! AUB, please, alsjeblieft…

[This message has been edited by djrolo (edited 08 June 2000).]

Werkt het ook niet als je onder een andere naam iedere keer hetzelfde nummer invoert en dan een massamessage stuurt (door aan te vinken naar welke personen)?

Dan een pagina terug te gaan en vervolgens nog een keer op send drukken…

Ik denk alleen maar even mee hoor

Da_Taxman

Snoopy heeft dit al persoonlijk afgehandeld met mij, dus van mij mag de topic dicht!

U vraagt wij doen…