Smilies

vbimport

He, kunnen we niet eens een keer het smilies aanbod uitbreiden!
Op www.smilies.nl staan er genoeg om toe te voegen!

Ik vond deze wel kewl:

Dat is idd best wel een leuk idee

waarom ? Als je ze nodig vindt doe je ze gewoon als image… Netzoals jij nu hebt gedaan…

Lijkt me een heel erg goed idee!

op GoT hebben ze ook een paar leuke smilie’s die er hier wel in mogen! :slight_smile:

als ik teleurgesteld ben type ik :frowning: maar zie je <= deze lijkt meer boos… hierdoor denk ik dat sommige topics verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden (heb ik zelf al een keer meegemaakt)

ik zou zelf deze graag als alternatief zien :

Originally posted by SoulShower
als ik teleurgesteld ben type ik :frowning: ,deze lijkt meer boos… hierdoor denk ik dat sommige topics verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden (heb ik zelf al een keer meegemaakt)

idd…:wink:

= beter

otal

ilse chat
smileyland
http://home.hetnet.nl/~twan_kogels/
gifs jpeg

Originally posted by SoulShower
als ik teleurgesteld ben type ik :frowning: maar zie je <= deze lijkt meer boos…

Zou deze niet fijn zijn: ?

Originally posted by Azrael

Zou deze niet fijn zijn: ?

jaaaa die is leuk, agut :slight_smile:

ff makky voor webbrouwer:

euhfeu, doe maar meteen andere betekenissen erbij (rolleyes etc.)

en deze laatste :

Hier nog een paar:

En de gene die ik het meest mag:

The Observer

ik vind deze 11(!) wel voldoende. Want die ene bovenaan dit topic, dat de ene smile de ander opslokt, wanneer zou je dat dan moeten neerzetten als emotion-icon? wat betekend het?
Ik vind het wel goed zo. Misschien dat er voor :slight_smile: een nieuwe look kan komen, zoals die ene die ronddraait. Maar verder vind ik het nu wel zo overzichtelijk.

beter een dan geen

er schiet me nu een vraag te binnen is het ook mogelijk om zulk soort smiley’s zelf te maken zo ja met wat voor progie doe je dat

:wink:

Natuurlijk kun je dat: gebruik elk willekeurig teken programma (Paint, Photoshop etc.) en sla het plaatje op. Upload het dan naar een server en: Tadaaa! :stuck_out_tongue: Klaar voor gebruik!

Volgens mij zijn er veel mensen die over hun leeftijd gelogen hebben bij de “hoe oud ben jij” poll

dit is wel een mooie voor “:eek:”:

hehe een paar extra smilies is wel leuk idd mits het een beetje normale smilies blijft anders word het al gauw een onoverzichtelijke zooi.

Originally posted by xian
hehe een paar extra smilies is wel leuk idd mits het een beetje normale smilies blijft anders word het al gauw een onoverzichtelijke zooi.

Daar ben ik het mee eens.

ben ik het ook wel mee eens!

maar ik wil wel eens wat horen van de persoon die hier over gaat!