Smilies

vbimport

ik heb al een paar keer gezien dat er andere smillies zijn geplaats dan de standaart smiliews die bij f.a.q. staan ik heb ookal een paar keer gelezen hoe of dat je dat moet doen maar mijn engels niet zo goed dus ik begrijp er niet veel van emails en internet adressen weet ik wel maar die smillies niet kan iemand het in het nederlands effe uitleggen

Kijk eens hier in het faq van dit forum

http://forum.cdfreaks.com/misc.php?action=showsmilies

je kan natuurlijk ook zelf een smiley maken en die in VB-code (die staat toch aan) plaatsen! :wink:

die van die link zijn toch de standaart smilie’s en hoe maaak je die zelf

door de codes te gebruiken die erbij staan.
; ) (zonder die spatie) wordt een :wink:
een : ) wordt een :slight_smile:

etc.

er zijn er ook die niet in de standaart lijn staan hie worden die gemaakt

Nope…
dan moet je die met de [ img] tag ergens ander vandaan linken

vandaar ik probeerde al een paar dingen maar die deden het niet

als je nou echt helemaal nix te doen hebt maak je zelf een smiley als gifje en dan idd [img]-linken :wink: das leuk! :wink:

Dan moet je gewoon [img](url van de smilie)[/img] doen! Maar dan zonder de "" !!!
En dan doet ie auto het plaatje neer zetten! :slight_smile:

ik heb net smilies van funmail uitgeprint ik heb ze in een topic hier gebruikt maar ze werken niet kijk maar :aha zo staat het op het papier maar het doet het niet

Het is toch echt makkelijk…
Kijk deze heb ik ook al gebruikt in de kotservaringen-topic.

moet je er dan nog dubbele punt achter ztten ofzo ben ik nou echt zo lomp:nuke:

Originally posted by flits
ik heb net smilies van funmail uitgeprint ik heb ze in een topic hier gebruikt maar ze werken niet kijk maar :aha zo staat het op het papier maar het doet het niet

Niet alle smiley codes die er bestaan werken op dit forum…
Er moet namelijk in dit forum script een stuk code ingebouwd zijn die een combinatie van tekens omzet in een imagelink, te weten een smiley.

De ondersteunde smileys staan op de pagina waarvan de link hier al gepost is en andere smileys die je wilt gebruiken zul je moeten linken vanaf een andere pagina met de [ img] (zonder de spatie) code…

Andere smiles. En wat is dan een websites waar je deze gekke bekken in overvloed kan aantreffen? :confused:

van welke website’s werken de smiley’s hier dan wel

Originally posted by flits
van welke website’s werken de smiley’s hier dan wel

Je kan in principe alle smillies die je hebt hier dus posten alleen moet het dan wel met die [img] trick!
De smilies die je hier door lettercombo’s kan gebruiken kun je terug vinden in de FAQ!
:stuck_out_tongue:

En dan kan je natuurlijk ook nog de klassieke smilies,
:slight_smile: :frowning: :-0 enz… of waren we die al vergeten?

Originally posted by [norky]
En dan kan je natuurlijk ook nog de klassieke smilies,
:slight_smile: :frowning: :-0 enz… of waren we die al vergeten?

Like back in the old days! Of als je gewoon een meeltje verstuurd! haha!
:wink: :frowning: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

voor de liefhebbers heeft de Ilse-chat wel een stuk of 80 smilies, zie www.chat.nl en natuurlijk de good old cdfreaks main page! Dit zijn wel mijn favorieten: en