Smartlink disablen

Kep nu een Thomson TV (de 28wr45eg) bevalt prima!

nu heb ik het volgende probleempie… ik heb twee sony slv800 videorecorders, als ik op de afstandsbediening druk dan reageren ze beide (als ze beide aan staan) maar de een reageert niet als de ander uitstaat, tot voor kort… met die malle smartlink reageren ze namelijk alle 2, een van de ‘futures’ van smartlink is dat je de video niet aan hoeft te doen om de band toch te laten spelen (als je namelijk op play drukt) ook als ik wil inprogrammmeren reageren ze alle twee, heel irritant, nu heb ik een vermoeden dat dat uit te zetten is, maar waar, heb de menuutjes al helemaal doorgebladerd, nergens word een woord over gerept…

Dan maar de scart aanpakken, er zitten 21 (toch?) van die kleine connectoren, de een is voor links muziek, enz enz. dat weet ik, alleen welke zorgt nu voor de extra informatie zoals ‘smartlink’ ik wil deze dus disbalen door een connector weg te halen of draadje door te knippen.

mooiste zou zijn een layout van de scart. al gezocht met google, maar helaas…

iemand een idee?

added:

deze site gevonden, staat wel een layout… weet alleen niet welke ik zou moeten hebben :frowning: