Slownera/slownet --> Power Plus-abonnement --> doen of niet?

vbimport

Ik heb op dit moment een power abo bij sonera/quicknet/tiscali/multiweb of he dat shitbedrijf tegenwoordig ook heet. Nu gaan ze een sneller abo aanbieden http://www.quicknet.nl/producten/powerplus.html

dubbele "snelheid", 1 1/2 prijs dus

doen of niet? (als ik het vandaag doe heb ik € 25,= korting)

MMMMmmmmmmm 70 euro voor 128kb/s down en 32 kb/s up vind ik niet echt geweldig(ja ok er staan 1024 kbps maar ik verzeker je dat dat kilo bit is en niet byte. 8 bit is een byte)

aangzien ik hier met chello dik 195 kb/s haal (byte) en upstream maar 17(okok dat kan beter) voor 100 piekjes in de maand, zou ik even verdfer kijken of er niet iets anders te vergrijgen is bij jou in de buurt.

nee, slownet is de enige bij mij in de buurt en die k*t-kpn heeft nog geen plannen voor adsl hier… nu heb ik een power abo 512/128 (dus 64 down/16 up) dus dan zou het twee keer zo snel worden…

Dan is het mischien iets om idd aan te nemen, ik bedoel tegen de tijd dat er iets beters uitkomt kun je het altijd weer opzeggen, als dat het snelste was dat ik zou kunnen krijgen hier(moet minimaal 150 kb/s hebben ofzo) dan had ik het wel gedaan, maar dat hangt natuurlijk ook van je buget af :frowning:

Schandalig, dat ze nu met zo’n abonnement komen. De grenzen worden zo telkens verlegd. Dat powerabonnement moet al power genoeg geven om multiplayer spellen te kunnen spelen over internet en behoorlijk te kunnen internetten en downloaden.
We praten bij een powerabonnement al over fl. 90,-- per maand.
Als je 5 jaar geleden had gezegd dat je een internetkabelabonnement had van fl. 90,-- per maand hadden ze je voor gek versleten.
Quicknet knijpt de snelheid gewoon.
Lange tijd heeft Quicknet trage verbindingen geleverd. Afgelopen december zou er meer bandbreedte komen om acceptabele snelheden te leveren. En dan nu het power plus abonnement !
Als het gewone powerabonnement gewoon levert wat het moet leveren zal de gebruiker eindelijk krijgen waar hij recht op krijgt.

Quicknet is, net als voorganger Slownera, de grootste oplichter die er bestaat.

Snelheid wordt geknepen en is beneden peil.
Service is een woord dat ze niet kennen.
Kennis bij de helpdesk is niet aanwezig.
Hersenen bij de mensen op de administratie ontbreken volledig.

Kortom: het is gewoon klote.

En als je daarbij optelt hoe vaak er al genoemd is dat het beter (sneller) gaat worden en dat de service verhoogd gaat worden… Het enige wat gebeurd is dat nog meer aansluitingen volgen (waardoor jouw verbinding NOG trager wordt) en de openingstijden van de helpdesk zijn VERMINDERD !!!

Zie ook de laatste (of op-een-na-laatste) consumentengids. Wat was ik een half jaar terug blij dat ADSL er kwam…

Quicknet : nooit doen.

:Z :Z :Z :Z :Z

(zo dat moest ik effe kwijt)

Nooit in zee gaan met quicknet/chello ! Te duur voor al die traagheid die ze bieden. 5 van de 10 dagen is het volop ergeren vanwege het trage surfen. Het zijn gewoon puur zakkenvullers en de helpdesk is ook vreselijk. Van die tien klachten wordt er 1 verholpen. Mijn ervaring is dat er ook een stelletje figuren zitten die echt geen kennis hebben van breedband internet. Ik zou voor asdl kiezen en niet voor een van de rotste providers.

Originally posted by XiNiX
Nooit in zee gaan met quicknet/chello !

Op zich heb je gelijk, maar er is waar ik woon niets anders te krijgen :frowning: :frowning: :frowning:

wat moet ik dan doen? terug naar mijn modempje? Ik betaal me scheel aan de kosten (ik betaal nu 100 piek per maand = eurootje of 45 ?! ik moet er nog ff aan wennen ;)) maar ik krijg wel wat wordt beloofd.

nu heb ik het powerabo met 512 down… ffies door 8 delen geeft 64 kb/s en ik kan altijd op deze snelheid downloaden. Volgens de consumentenbond is vooral de helpdesk klote, maar ik heb het persoonlijke mailadres van de monteur gehad toen hij de boel hier installeerde, dus dat is ook geen probleem.

maar nu willen ze de snelheid gaan verdubbelen, maar ik vraag me af of ze dat gaan redden.

Originally posted by species9408

Op zich heb je gelijk, maar er is waar ik woon niets anders te krijgen :frowning: :frowning: :frowning:

Als je toevallig in (de bovenste helft van) Noord Holland woont… wacht dan nog effe want daar komen dit jaar 2 providers via de kabel bij !!
Daarom lokt slownet nu klanten met deze “aanbieding”.
Nog effe wachten en je krijgt iets wat in ieder geval minder slecht is.

nou, ik ga toch over hoor :slight_smile: het zal mij benieuwen op het wat wordt (als het goed is gaat het in op 15 jan)

of het verstandig is weet ik niet, maar ik heb een maand abo, dus ik kan redelijk snel opzeggen mocht het dan toch nodig zijn :slight_smile: (opzegtermijn is 6 weken)

Sterkte hoor, en bid maar iedere avond om ADSL.

:wink:

Originally posted by XiNiX
Nooit in zee gaan met quicknet/chello ! Te duur voor al die traagheid die ze bieden. 5 van de 10 dagen is het volop ergeren vanwege het trage surfen. Het zijn gewoon puur zakkenvullers en de helpdesk is ook vreselijk. Van die tien klachten wordt er 1 verholpen. Mijn ervaring is dat er ook een stelletje figuren zitten die echt geen kennis hebben van breedband internet. Ik zou voor asdl kiezen en niet voor een van de rotste providers.

Ik weet niet waar jij chello hebt en wat voor modem, Maar hier (doesburg, Arnhem, Doetinchem) Loopt chello als een retemeteet, 190 kb/s constant, alleen mijn upload is kut meestal 4 of 5 kb/s en kwa service??? KUT KUT KUT ben blij dat ie er hier in doesburg niet vaker dan 1 keer in de 2 maanden er ff een avondje uitligt