Sloot?

vbimport

jullie hebben het vast wel gehoord, van onze heer sloot. Die uitvinder die zogenaamd een kassie had uitgevonden waarmee alle speelfilms die ooit gemaakt zijn op goeie kwaliteit op 1 cd geknalt kunnen worden. Zelfs roel pieper is zich ermee gaan bemoeien. Hij was naar sillicon valley geweest, ze waren raaaazend enthousiast, en volgens vette bobos daar zou hij de rijkste man ter wereld worden!!
maarja, 1 week voordat hij contract zou tekenen om de rechten af te geven overleed hij. En de blauwdruk is nooit gevonden en het kastje zelf ook niet. Het schijnt in een kluisje te liggen, maar niemand weet waar. Wat is er gebeurd???

• Een complot van de muziek/film bonden? hiermee zou binnen 1 minuut met een gewone analoge telefoon verbinding een DVD overgeseind kunnen worden. Vinden ze vast niet leuk bij philips.
  • Sloot heeft gelogen. hij wou gewoon aandacht???

nog meer ideeen???

Ghehehe, wat een verhaal!

eerlijk gezegt snap ik niets over wat hij aan het lullen is :slight_smile: :smiley:

alle films ooit gemaakt op 1 cd ???

mja 1kb per film dan ofzo :wink:
of nog minder :wink:

Originally posted by ken08
eerlijk gezegt snap ik niets over wat hij aan het lullen is :slight_smile: :smiley:

hmmmm nooit het nieuws gevolgd? is in de krant geweest, in het journaal en op netwerk!

lijkt me dus dikke zever he !
alle films ooit op 1 CD ???
wtf ?
da kan gewoon niet
er zijn zo een + 1500 divx releases op isonews :slight_smile:
hoeveel terra byte gaat dan zo een cd zijn ???
als ik de vraag wel goed begrepen heb he want ik heb the amazing duke zen reply ff gelezen

ja dat nieuws heb ik een tijdje geleden ook al gehoord.
schijnt een of andere vorm van super compressie te zijn…
ik denk meer dat het het laatste is en dat sloot aandacht wou.

er zijn natuurlijkm ook nog meer mogelijkheden:

1 compleet nieuw soort cd met ERG grote opslag
2 compleet nieuwe compressie
3 alle film scripts

Ja het zal wel bullshit zijn. Ok ik geloof best dat er beteren compressie algoritme’s zijn dan de momenteel gebruikte maar dat zegt niet dat zoiets als dit mogelijk is…

Hmmm, volgens mij ging dat niet over films, cd’s of iets dergelijks maar over een snellere manier van internet, streaming technologie en dat soort dingen.
Kan het fout hebben hoor, maar denk 't niet :wink:

Neej het ging egg over opslag en compressie…

ja over compressie ja en dat kun je dan wel meer meteen zien als streaming video want met zo`n gigantische compressie zou je nog over een 14k4 modem full screem dvd kwaliteit moeten kunnen streamen…toch ?

two words spring to mind Bull and shit

Hmmm hetenige wt ik me kan inbeeelden is een DVD (2side) en dan alles op asf, maar dan nog zou je er niet alles opkrijgen of en een immens groot kwaliteitsverlies bekomen.

Maar mocht het toch bestaan of mocht iemand een artikel vinden op’t net zou ik dat graag lezen.

Grtz BierspieR :smiley:

het kan gewoon niet. dan zou een film 1 byte of zo moeten zijn en daarin kan je niet zoveel gegevens opslaan.
het zou dus een cd meoten zijn waar veeeeeeeeeeeeeeel op kan, theoretisch kan het wel.

One word: HOAX :slight_smile: