Slikken is beter

vbimport

Je gelooft het nooit, maar dit las ik vandaag in de krant (kon geen online versie vinden, dus heb het even moeten overtypen):
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
Inslikken sperma verkleint risico zwangerschapsziekte
Vrouwen die voor hun zwangerschap sperma van hun partner inslikken, verminderen daarmee aanzienlijk het risico op pre-eclampsie, ook wel zwangerschapsvergifiging genoemd. Dat blijkt uit een onderzoek van het VU-ziekenhuis in Amsterdam waaarvan de resultaten in een Amerikaans vakblad over immunologie zijn gepubliceerd.
Het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) heeft naar een verklaring gezocht. Het lichaam van de moeder moet, net als bij orgaantransplantaties, vreemd weefsel accepteren. Opgeloste eiwitmoleculen in sperma lijken de aanstaande moeder te laten wennen aan de kenmerken van haar baby, die voor de helft van de vader afkomstig zijn, aldus de onderzoekers van LUMC.

Pre-eclampsie is een zwangerschapsaandoening die 1 op de 10 vrouwen treft. Deze kan ertoe leiden dat de moederkoek onvoldoende functioneert waardoor de baby, bij gebrek aan zuurstof en voedingsstoffen, slecht groeit. Geregeld komt het voor dat de geboorte daardoor te vroeg wordt ingezet.

Op het VU-ziekenhuisis via een enquête onderzocht of er verschil zit in het sexuele gedrag van vrouwen die bij hun eerste zwangerschap pre-eclampsie ontwikkelden en vrouwen die geen enel probleem ondervonden. Hen werd gevraagd of zij voor hun zwangerschap orale sex hadden gehad met hun partner en zoja, of zij het sperma hadden doorgeslikt. Van de vrouwen die een probleemloze zwangerschap doormaakten, antwoordden er opvallend veel bevestigend op deze vragen.
Daarmee is een statistisch verband aangetoond, maar meer onderzoek is nodig om vast te stellen in welke mate sperma natuurlijke bescherming kan bieden. Uit de transplantatiegeneeskunde is bekend dat een transplantaat beter overleeft als de ontvanger al eerder in contact is geweest met weefsel van de donor. Vooral contact via de mond scoort daarbij erg hoog.
<HR></BLOCKQUOTE>

Je ziet maar wat je hiermee doet, maar dit is toch een interessant gegeven. Ook dat ze nog verder onderzoek willen doen, daar kunnen ze vast wel proefpersonen voor vinden

Uw razende reporter Da_Taxman

http://www.fokzine.net/news.fok?id=2175

Wij hadden een leukere kop erboven

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Zwangerschap gebaat bij slikken van zaad<HR></BLOCKQUOTE>

Dit stond er echt, kzweer het jou

Gat in de markt…

of moet ik zeggen PIK in de markt.

strax krijg je nog tankstations voor zwangere vrouwen langs de snelweg.

Zuig je vol; bij shell gebeurt het snell
nu met 10 extra airmiles

Zie je wel dat 't waar is…

Effies uitprinten een meenemen naar de vriendin, die is toch helemaal voor gezond leven…

Ave…
PGN/iNERTiA

yes! nu zijn eindelijk beide partijer erbij gebaat!!

Mijn vriendin snapt niet dat ik altijd dit forum lees, vindt ze allemaal maar onzin. Maar nu heb ik der te pakken, effe de url van deze topic per email gestuurd. ik wacht nog op haar reactie…

zij snapt niet dat jij dit leest ???

hehe great

die proefpersonen zijn waarschijnlijk gellukige mensen (de M’s dan )

Ik had weinig anders verwacht van deze topic, heerlijke reacties…

Heb ook ooit nog eens een artikel gehad waarom vrouwen naar Vis ruiken…was ook een wetenschappelijk artikel…

Er zijn vast nog wel meer van dit soort verhalen. Wetenschappelijke onderzoeken over dit soort onderwerpen…Weet iemand zo’n site?

Da_Taxman
Ps Koekie, die kop die jij noemde, Telegraaf misschien? (vind ik echt een Telegraaf Kop)

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 07 June 2000).]

Telt dit enkel voor zwangere vrouwen? b)

Stomme smilies lukken nie meer

Serieus antwoord:

Nee. Dit werkt ook als de vrouw niet zwanger is. MAAR het werkt alleen als de vrouw zwanger wordt van de man waarmee ze orale sex heeft gehad…

Dus, je kunt de vrouw al laten wennen aan de ‘lichaamsvreemde’ stoffen voordat ze zwanger wordt, dat is het beste, de kans op pre-eclampsie is dan het kleinst.

Da_Taxman

We zijn als natuur freaks zo blij met de uitkomst van dit onderzoek dat mijn vriendin nu wel 8x per dag wil slikken. Alleen is er toch nog een lichte na-smaak van knoflook als ik net een broodje shoarma heb gegeten. Zij heeft de voorkeur voor een Pesto na-smaak. Wie hebben er ook al voordeel van dit grandioze onderzoek ?

Ik zag net dat de Dames er zelf al iets op gevonden hebben.
Gaat gewoon dag en nacht door dus mby iets
voor de NACHTFREAKS???

en naaa t s Gekkie nie…

tsssssss