Slecht Slapen?

vbimport

als ik bijv naar een cafe ga op zaterdag avond en de muziek staat kei hard dan kan ik niet slapen als ik thuis kom,(dan hoor je zo’n irritand piep geluidje in je kop) weet iemand hoe je gemakkelijk kan pitten als je heel lang naar harde muziek hebt geluisterd???

precies zon piep uit je luidsprekers laten komen? Of eerst heel hard een leuk liedje afspelen en steeds iets zachter.
Of jezelf 3x voor je kop slaan voordat je het cafe binnengaat :slight_smile:

neem een slaappilletje :slight_smile:

zuip gewoon zoveel dat je vanzelf neervalt als je thuiskomt…

Originally posted by xian
zuip gewoon zoveel dat je vanzelf neervalt als je thuiskomt…

ervaring mee zeker jij!? :stuck_out_tongue:

Gewoon je kop zo hard tegen de muur aanrossen dat je bewusteloos raakt. Goede nachtrust (en een flinke koppijn) verzekerd.

Wat je ook kan doen is naar een plaats gaan waar geen harde muziek is. Bij mij bevallen de wekelijkse EO/‘Laten we samen zingen’-bijeenkomsten nog 't best. Je kan dan zelf bepalen hoe hard de muziek is, want je zingt 't zelf… :wink:

Misschien heb je 'r wat aan, voor de adressen van de bijeenkomsten kun je altijd terecht op http://www.latenwesamenzingen.nl/ ;).

Ave…:smiley:
PGN/iNERTiA

Zorgen dat je die piep niet meer hoort :slight_smile:

Oftewel naar tenten gaan waar de muziek nog harder staat zodat je aardig doof wordt.

of je wordt gewoon dj, dan ben je zo doof :slight_smile:

Heb je er ook al last van Rolo? Vooral als je perongeluk ff met je kop voor ene topkist gaat staan… ajjjj :frowning:

Maargoed… doe watjes in je oren als je uitgaat dat wilt ook wel helpen… Moet je alleen niet tevel converseren anders gaat het mis…

Niets, doe je nix an.
Gewoon niet aan dat piepje denken.
Makkelijkst is om met je vriendin te gaan stappen en bij elkaar blijven slapen.
Dan kan je je met haar bezighouden in plaats van met dat piepje.

tja het lijkt erop dat the sorcerer de enige is met een
oplossing die echt helpt :slight_smile:

Als je geen last van dat piepje hebt mag je je toch ook wel met de vriendin bezig houden he? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
Als je geen last van dat piepje hebt mag je je toch ook wel met de vriendin bezig houden he? :stuck_out_tongue:

als zij het goedvind lijkt me van wel ja…

Originally posted by xian

als zij het goedvind lijkt me van wel ja…

Lijkt me logisch ja.

Als je uit bent geweest doet de alcholol wonderen… :smiley:

je moet altijd de gouden grens zien te vinden waarop je meiske omslaat van supergeil naar 'zo lam als een tak" :slight_smile:

Dus haar te drinken geven tot aan die grens, dan snel naar buiten of naar huis… :slight_smile:

Dat hoeft niet al te moeilijk te zijn al naar gelang hoeveel alcholol ze gewend is :smiley:

Nou dan heb ik mazzel want mijn vriendin drinkt nooit dus als ik die een keer een drankje geef is ze zo van ut padje af

(hmmm denk toch maar een keertje proberen roept misschien oude herrineringen op van een van mijn xxen ook altijd dronken ut bed in in het weekend)

Mijn vriendin kan ook niet tegen alcohol.
Alleen zij gaat gewoon door als ze weet dat ze balletje is.
Dan is ze helemaal van de kaart, en komt er van neuken vrij weinig :frowning:
Ik moet toch eens een andere manier verzinnen.
Wie weet waar ik “Spaanse Vlieg” kan kopen?

http://www.christineleduc.nl

http://www.elja-erotic.nl