Slapen is voor mietjes

vbimport

Heb dit weekend weer aardig raar geslapen man!

Vrijdag dus jarig; ging om 4 uur pitten toen, dat viel dus nog wel mee! Maar helaas moes ik er om 8.30 weer uit omdat me girl me wakker maakte; had afgesproken dat we naar de stad zouden gaan; kon me nie herinneren dat dat 's ochtends vroeg was!! :wink:
Anyway, wij de hele dag, met nog wat andere vrienden van mij, door de stad zwalken en om een uur of 4 waren we weer thuis. Me knieën gloeiden gewoon helemaal! Das echt nie normaal! Maarja, life goes on!
Dus 's avonds kwamen er wat familie en kennissen van me ouders langs maar die heb ik om een uur of 0.30 eruit kennen werken! Toen ff me ma geholpen opruimen enzo en toen snel achter de pc want ik zou zondag dus naar een LANparty gaan maar had enkel Win2K erop staan en aangezien er Quake3 gespeeld werd kon ik beter ff ME erop zetten (heb geen zin in plotseling conflicten enzo)!
Dus ik wilde uiteraard wel ff een dualboot sys wat ik al eerder had maar nie helemaal werkte! :frowning:

[ff tussendoor]
oplossing voor het dualboot sysje was: (zie eerder post; kan deze nie vinden.)
[boot loader]
timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT=“Microsoft Windows 2000 Professional” /fastdetect
C:=“Microsoft Windows”
in “boot.ini” dan hè!
[/ff tussendoor]

Dus ik alles ff opnieuw geïnstalled, WinME en Win2K en alles backuppen enzo, was het plots gewoon 6 uur!!! En ik moest er om 7 uur weer uit! (klok een uur vooruit enzo) Dus had ik nog 1 uur om te pitten!!! :frowning:
Ben dat dan maar gaan doen! haha! :slight_smile: 7.10 belde dus die vriend van mij op om me te wekken! (lekker leven heb ik!)
Ik moest dus nog alles loshalen (PC), douchen, aankleden, eten en 15minuten met de auto naar hem karren! :wink: Bij hem aangekomen gauw koffie zuipen om wakker te worden!! (eigenlijk smerig maar je moet wat! Cappucino uit zo’n automaat is beter maar ja!)
Wij naar Roosendaal gereden opweg naar Total Chaos!!! (hun site is hier, maar nog nie van gister geupdate offcourse!)
Aangekomen om een uur of half 10 alles aangesloten, die vriend gelijk gamen en ik nog ff wat backups van me ME/2K terug zetten! En van die dingen zoals ASPI en dX installen; je weet wel!
Toen om 11.30 ongeveer ben ik ook maar begonnen en de hele dag was VET hoor! 'S avonds lekker shoarma besteld daaro en om een uur of 9.30 kapten we ermee met z’n allen! (uiteraard waren we de laatsten die weg gingen! :wink: )
Toen thuis aangekomen, bij hem, mijn zooi gelijk overgepleurd naar mijn auto en ben ik maar gelijk naar huis gegaan! :stuck_out_tongue: Daar (mijn thuis) alles naar boven gesleept en aangesloten om CDfreaks op te kunnen!!! haha! Ben er om 2.30 mee gekapt want me ogen vielen een beetje dicht elke halve seconde! :slight_smile:

Eindconclusie: vanaf vrijdag 5.30 op te zijn tot maandag 2.30 weer te gaan pitten is 69 uur! min 5.30 uur slapen komt op 64.30 wakker!!!
Haha!!! Ben nu weer redelijk bijgeslapen!!

Wat wil ik hier nu mee zeggen?! … Niks!! :wink:
Wilde alleen ff kwijt wat ik allemaal gedaan heb van het weekend! :stuck_out_tongue:

interesting …

Ik slaap ook wel eens en ik vind dat ook lekker, alleen wil ik weten hoe je bewust in slaap kan vallen en hoe je dat moment kan creeren dat je echt in slaap valt… :slight_smile: diepzinnig he…

Originally posted by Tekkie
Ik slaap ook wel eens en ik vind dat ook lekker, alleen wil ik weten hoe je bewust in slaap kan vallen en hoe je dat moment kan creeren dat je echt in slaap valt… :slight_smile: diepzinnig he…

Dat lukt je niet… :frowning:

ik slaap in de les !!!

ja slapen moet je op skool doen

doe ik !!

Originally posted by Tekkie

Nee inderdaad ,lukt je niet. Heb ik ook al vaak geprobeerd !!!

ik slaap ook veel te weinig en dat valt ook wel te
merken rond 3 uur smiddags als ik zo op mn werk ben, dan ben ik echt aan koffie toen anders beginnen mn ogen toch te knipperen… :slight_smile:

Als ik niet geslapen heb, dan merk ik en anderen dat echt wel. Komt helemaal niks zinnigs uit me en ik zie er uit als een zombie. Ik had zelfs een keer gehad dat ik in de trein zat en ik dacht de hele tijd dat iemand me riep. Ik de hele tijd omkijken en zo en ik hoorde ook elke keer mijn telefoon overgaan, wat dus niet zo was. Vage shit.

Ik slaap vaak ook vet weinig… paar uurtjes per dag is genoeg… ik haal het wel in als ik en me vriendin samen slapen… ze wil altijd vroeg naar bed dan ga ik meestal mee en zo haal ik het in :slight_smile:

verder ben ik een echte insomniac :slight_smile:

SLAAP?! SLAAP?!

NNNNJHH!

MOET GEEN SLAAP!!

NZZHAAAJJ!

MOET KOFFIE!

KOFFIE!

GRRRNNDADADAH!

JA, KOFFIE!

GEEN SLAAP!

MOET KOFFIE!

Jij beschrijft precies mijn stage… KOFFIE!!! MEER KOFFIE!!! WAKKER BLIJVEN!!! :smiley:

Slapen jullie nu wel dan :D:D:D:D:D

Greetz

Madmaxy

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik slaap vaak ook vet weinig… paar uurtjes per dag is genoeg… ik haal het wel in als ik en me vriendin samen slapen… ze wil altijd vroeg naar bed dan ga ik meestal mee en zo haal ik het in :slight_smile:

verder ben ik een echte insomniac :slight_smile: [/B]

Ikke dus pcies hetzelfde! haha! Meestal op dinsdag & donderdag bij haar slapen dan ga ik dus nie zo laat pitten! Dus voor 12-en! :stuck_out_tongue: