Slap aftreksel

vbimport

Ik vind ut maar zo,

Alles vind ik hier beetje afgetrokken van GoT

“Richtlijnen” enz enz

Graag reacties op dit niet nuttige topic…

Alhoewel er idd op GoT en het CD Freaks forum beiden regels zijn is er toch wel een heel erg groot verschil. We zijn hier heel wat minder streng en vooral wat heel erg veel minder kinderachtig.

Ook de doelstelling is nogal anders. Op GoT willen ze alleen maar serieus zijn en andere dingen mag niet, terwijl wij ernaar streven een goed EN gezellig forum te hebben. Dus niet alleen maar computer related stuff, maar ook andere leuke dingen en vragen…

In mijn ogen is GoT een slap aftreksel van de werkelijkheid onder de computernerds :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
In mijn ogen is GoT een slap aftreksel van de werkelijkheid onder de computernerds :slight_smile: [/B]

pfft , bijna geen mens hier weet wat de scene vroeger was …

(sings) memmmoorriieeesss…

en nu ga ik weer op Nectarine naar de radio luisteren…

In mijn ogen is GoT een slap aftreksel van de werkelijkheid onder de computernerds :slight_smile:

psies anders gezeg : GOT is een verzameling van mensen met weinig tot geen sociaal leven :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

pfft , bijna geen mens hier weet wat de scene vroeger was …

[/B]

wat bedoel je hiermee?

Ja wat bedoel je daarmee :slight_smile: ?
Nou ja, op IRC kan je zeggen wat je wilt duz he. GoT is eg klote, al die regels, onwijs streng, en allemaal van niveau (denken ze).

CDfreaks is er voor alle mensen; op GoT wordt je snel als dom beschouwd. Hier misschien ook wel :wink: maar dan zegt niet iedereen het…

Slap aftreksel… …die post van jou. Post maar eens wat zinnigs. Een GoT admin had dit allang verwijderd!

[B]

wat bedoel je hiermee? [/B]

denk een interlude

[B]

wat bedoel je hiermee? [/B]

Ach ja , ik ben een ouwe idioot soms. Twas een beetje off topic , ik ben op dit moment naar ouwe nostalgie aan het luisteren , modfiles , chiptunes en oude demo’s aan het downloaden.

Ik heb toendertijd nog een bbs gehad , met frontdoor gespeeld en graag ms-dos demos/intros en competities gezien. Ik kan nu wel uitweiden over de “goede oude tijd” (die overigens helemaal niet zo goed was maar dat terzijde) , maar daar lusten de honden onderhand geen brood meer van.

Daar had je ook moderators en mensen die zich niet erg goed konden gedragen (vaak een “schreeuw om aandacht”).
Ik zie forum boards zoals deze als een veredelde frontdoor , het principe is niet erg veranderd.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Ach ja , ik ben een ouwe idioot soms. Twas een beetje off topic , ik ben op dit moment naar ouwe nostalgie aan het luisteren , modfiles , chiptunes en oude demo’s aan het downloaden.

Ik heb toendertijd nog een bbs gehad , met frontdoor gespeeld en graag ms-dos demos/intros en competities gezien. Ik kan nu wel uitweiden over de “goede oude tijd” (die overigens helemaal niet zo goed was maar dat terzijde) , maar daar lusten de honden onderhand geen brood meer van.

Daar had je ook moderators en mensen die zich niet erg goed konden gedragen (vaak een “schreeuw om aandacht”).
Ik zie forum boards zoals deze als een veredelde frontdoor , het principe is niet erg veranderd. [/B]

Tja je hebt van die tijd wat meer meegemaakt dan mij (leeftijdsverschil he ;)) maar het was wel allemaal leuke stuff. Modfiles heb ik uren mee gespeeld, demo’s waren vaak ook vet (second reality roeleerde egg wel!)…

BBSen? Ja daar zat ik af en toe ook wel eens op. Misschien iemand die Gotham City BBS nog kent? Hele fijne BBS moet ik zegggen…

Frontdoors heb ik eigenlijk nooit mee gespeeld…

[B]

Tja je hebt van die tijd wat meer meegemaakt dan mij (leeftijdsverschil he ;)) maar het was wel allemaal leuke stuff. Modfiles heb ik uren mee gespeeld, demo’s waren vaak ook vet (second reality roeleerde egg wel!)…

Frontdoor (zonder s) heb ik eigenlijk nooit mee gespeeld… [/B]

Ik heb op dit moment Panic van de Future Crew op www.scenemusic.net aangevraagd , het duurde 3 minuten en het kwam ook netjes in mijn winamp tevoorschijn.

Wil je terug naar oude nostalgie dan raad ik je aan om hier zo snel mogelijk een bezoekje aan te brengen :

www.scene.org (nieuw spul)

www.ojuice.net (forum voor sceners)

www.scenemusic.net (muziek voor sceners ! internetradio !!)

http://home.freeuk.net/wazzaw/HVSC/ ; The high voltage sid collection. Even ter info , the SID is de geluidschip in de commodore 64…

ik zien u op scenemusic ? :slight_smile:

Meeemoorrieesss…

[B]
Ook de doelstelling is nogal anders. Op GoT willen ze alleen maar serieus zijn en andere dingen mag niet, terwijl wij ernaar streven een goed EN gezellig forum te hebben. Dus niet alleen maar computer related stuff, maar ook andere leuke dingen en vragen…

In mijn ogen is GoT een slap aftreksel van de werkelijkheid onder de computernerds :slight_smile: [/B]

Jah, op GoT krijg je al een ban als je een niet nuttige vraag steld. beetje jammer maar ala…