Sixflags

vbimport

Oy,

Ik wil binnekort naar sixflags. Nou vroeg ik me af, kun je de kaartjes ook voorag ergens kopen? Dat scheelt namelijk nogal in wachten bij de ingang :stuck_out_tongue:

En mocht dit niet kunnen, is er een freaker die deze kaartjes (als die niet op datum zijn) voor mij kan kopen en ff te sturen via de post ofzo? (Misschien onzin om het te vermelden, maar natuurlijk krijg je het geld terug) … misschien iemand die er toch binnekort heengaat of er vlaknaast woont ofzow…

Mijn dank zou groot zijn :slight_smile:

In België: B-Dag trip: trein + ingang inbegrepen kost ongeveer 1190 BEF (denkt ik).

Maar vermits jij in Arnhem woont zou ik eens op de site van de nederlandse spoorwegen kijken, daar zal zeker wel een geschikkte formule te vinden zijn.

Veel fun in SIXFLAGS.

kost 46 piek per kaartje sowieso geloof ik… …kortingen misschien met de NS in nederland of libelle kortingen ofzow?

gewoon bij het GWK of bij een willekeurig reisbureau.

gewoon bij de VVV

als je een freaker zoekt die daar in de buurt woont moet je met Superappelflap contact opnemen, hij woont nl in Biddinghuizen…

en bij de grotere postkantoren en vast ook wel de VVV.

ik denk dat je nu wel genoeg plekken weet waar je je kaartjes kan kopen!

Succes! :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn

als je een freaker zoekt die daar in de buurt woont moet je met Superappelflap contact opnemen, hij woont nl in Biddinghuizen…

Leuk dat je dat even vermeld voor em, wat als hij ons wil doen geloven dat hij in Amsterdam woont? So much for privacy :wink:

ik denk niet dat het in het na-seizoen zo druk zal zijn bij de kassa, ik was onlangs zelf nog in de Efteling (op zondag nog wel, normaal toch de drukste dag lijkt mij) en toen waren we gelijk aan de beurt bij de kassa (en ik heb voor het eerst alle, maar dan ook echt alle attracties gedaan in een paar uur tijd). In de Python konden we zelfs blijven zitten voor nog een ritje omdat er toch maar een paar wachtenden stonden…

Originally posted by Da_Taxman

Leuk dat je dat even vermeld voor em, wat als hij ons wil doen geloven dat hij in Amsterdam woont? So much for privacy :wink:

Als hij privacy wil moet hij maar niet zijn woonplaats invullen bij “location” :stuck_out_tongue:

Voor de mensen die zich afvragen wat dat is…? Bij Tax staat daar “retirment home” en bij mij staat daar “somewhere over the rainbow”…

Originally posted by Crazy Bob
ik denk niet dat het in het na-seizoen zo druk zal zijn bij de kassa, ik was onlangs zelf nog in de Efteling (op zondag nog wel, normaal toch de drukste dag lijkt mij) en toen waren we gelijk aan de beurt bij de kassa (en ik heb voor het eerst alle, maar dan ook echt alle attracties gedaan in een paar uur tijd). In de Python konden we zelfs blijven zitten voor nog een ritje omdat er toch maar een paar wachtenden stonden…

Ik ga met mijn vriendjes al 5 jaar op de donderdag voor Goede Vrijdag: altijd lekker weer en - niet onbelangrijk - HEEL RUSTIG! Iedereen gaat nl. de dag erna als alle papa’s vrij zijn! Slim hè!

ik was ook 1x in efteling. het miezerde lichtelijk dus toen was het ook erg rustig.

Maar nog over dat sixflags: Ik was een keer in walibi flevo (dus het voormalige sixflags) en toen kon je bij de NS gewoon een treinkaartje kopen en dat was tevens het toegangsbewijs voor WF. hopelijk geldt dat dan ook voor 6F

:stuck_out_tongue:

waar zou ik zonder mijn mede freakers zijn :wink:

Originally posted by Totibbs
Maar nog over dat sixflags: Ik was een keer in walibi flevo (dus het voormalige sixflags) en toen kon je bij de NS gewoon een treinkaartje kopen en dat was tevens het toegangsbewijs voor WF. hopelijk geldt dat dan ook voor 6F

Voor SixFlags kan dat inderdaad ook