Sites met trainings oefeningen to do at home

vbimport

just like every other person heb ik wel eens een uurtje nix te doen…en soms wil ik die vrije tijd wel eens gebruiken voor andere dingen dan doelloos op internet surfen (which can be quite fun sometimes, don’t get me wrong :wink: )

maar het gaat meer om de tijd ‘tussen’ dingen in…(you know, between school and work of zoiets)

vaak doe ik dan ff wat fitness dingetjes…but those sit and push ups get lame after a while…dus ben ik op zoek naar sites waar ze goede, resultaatgerichte oefeningen aanbieden die je ‘in the comfort of your own home’ kan doen…en dan het liefst zonder allerlei ingewikkelde en (vooral) ingewikkelde apparatuur…

any ideas anyone?

ONE

Je moet gewoon zo’n ding kopen (kan nie op naam komen) dat je de hele dag door trained met impulsen op je buikspieren enzow (electric chair idee) :stuck_out_tongue: It’s Amaaaaazing MIKE!! :stuck_out_tongue: :wink: :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Je moet gewoon zo’n ding kopen (kan nie op naam komen) dat je de hele dag door trained met impulsen op je buikspieren enzow (electric chair idee) :stuck_out_tongue: It’s Amaaaaazing MIKE!! :stuck_out_tongue: :wink: :smiley:

I know what ya mean…dat ‘ding’ (it’s called AbTronic) looks too could to be true…ik heb er al wat dingetjes over gelezen en die zijn niet al te positief…je moet al aardig sterke buikspieren hebben wil het resultaat hebben (that would work for me though) en hij is nogal aan slijtage onderhevig naar het schijnt…
but ehm, ik heb zo’n ding niet, dus misschien wil een andere CD_Freak his/her opinion met ons delen?

ONE

Het is ongeloofelijk … .het is fenomenaal … het is een rasechte amazing discovery … Oh ja Jim !? Jazeker Mike !

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Het is ongeloofelijk … .het is fenomenaal … het is een rasechte amazing discovery … Oh ja Jim !? Jazeker Mike !

[/B]

this wasn’t really the opinion I was hoping for…:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ONE

Uhm… misschien kun je als je een beetje ruimte hebt gaan breakdancen? Da’s best wel in de stijl van fitness en ook dansen natuurlijk, maar daar wordt je ook best sterk van zegt men. Daarbij…chicks’ll dig you :wink:

Ik heb het ook welles geprobeerd, maar ik heb er niet echt ruimte en tijd voor. Daarbij is het ook moeilijker dan het lijkt :wink:

Originally posted by jojk
[B]Uhm… misschien kun je als je een beetje ruimte hebt gaan breakdancen? Da’s best wel in de stijl van fitness en ook dansen natuurlijk, maar daar wordt je ook best sterk van zegt men. Daarbij…chicks’ll dig you :wink:

Ik heb het ook welles geprobeerd, maar ik heb er niet echt ruimte en tijd voor. Daarbij is het ook moeilijker dan het lijkt :wink: [/B]

hehe tis de ruimte heh… :wink:

Ik heb zo’n ABDOer. Is wel een handig ding. Gewoon tijdens het TVkijken een beetje rondwiebelen op dat ding. En ook weer bij dat ding zit die vervelende overdreven Amerikaanse shit. Zo heet de uitvinder van dat ding ‘John Abdo’. Dat geloof je toch zelf niet.

Originally posted by R0bby
Ik heb zo’n ABDOer. Is wel een handig ding. Gewoon tijdens het TVkijken een beetje rondwiebelen op dat ding. En ook weer bij dat ding zit die vervelende overdreven Amerikaanse shit. Zo heet de uitvinder van dat ding ‘John Abdo’. Dat geloof je toch zelf niet.

Klinkt een stuk leuker als " De Belvedere " , dat moet je toegeven :cool:

Originally posted by R0bby

haha die reclame is LOL

werkt ie ook trouwens?

Ik geef gewoon de voorkeur aan 2 setjes van 75 crunches gewoon op de grond per dag…werkt goed zat…meestal zijn al die apparaten onzin tenzij je een slechte rug hebt…

Originally posted by pietpaulusma
werkt ie ook trouwens?

Denk het wel, ik weet zeker dat ik meer buikspieren onder mijn laagje vet heb gekregen:)