Sims abracadabra help!

ik heb alle sims geinstalleerd en sims beestenboel en abracadabra zijn gebrand, nou deden ze het perfect maar als ik hem voor de 3e keer wou spelen viel hij zomaar uit!, heb ik alles opnieuw geinstalleerd en valt hij bij de 3e keer spelen weer uit!

wat moet k doen?

Doen de kopiën dat of heb je bij de originele geen problemen?

mzzl Dúnedain

dat zijn kopieen maar eerst deden ze het wel

I rest my case…

Ga hier niet om illegale dingen vragen. Ieder persoon weet zo ongeveer wel wat ik daarmee bedoel. Dus geen warez , cracks , serienummers of anderssoortige illegale modificaties. Dit is geen FXP board. Daar zijn er al zat van. Ook niet vragen waar die te vinden zijn. Dat zoek je maar mooi zelf uit.

Vermijd “Grijze zone” posts : Hiermee bedoel ik posts die op een hele belachelijke manier om illegale dingen vragen.

Voorbeeldjes :

“De 53e RAR file van de ISO file van GTA 3 bevat een crc error. Oh ja , deze heb ik zelf met RAR gemaakt. Oh , de crack doet het overigens ook niet.”

“Ik kan het cd hoesje niet vinden van mij legaal gekochte muziekcd”

“Met het serienummer van mijn legaal gekochte Warcraft III mag ik niet op battle.net… wat nu ?”

Ga hier een beetje slim mee om aub.

Ik denk dat je weinig antwoord zult krijgen… rtfm

mzzl Dúnedain

Geschien je geschiedenis op dit forum (andere posts die ik intussen heb verwijderd), verwacht ik niet dat het om een legale backup gaat.

Als ik het verkeerd heb, dan hoor ik het uiteraard graag. Tot dan, topic closed.