SIg voor MeGiRl

hehehe,alle creditz gaan naar gopthegop,me giRL flipte zowat toen ze dat zag,ik ook!:p:p
wat vinden jullie ervan?
En waarom geen internationale sig-forum?

Originally posted by Don_Charly
En waarom geen internationale sig-forum?

Welja…kom, laten we een internatial signature forum erbij planten…buiten de newbie forum plannen van Tax, een GSM forum wellicht een Windows forum, *nix forum etc…denk dat het wel duidelijk is zo…

Tis wel een aardig plaatje, maar vind het persoonlijk niet zo heel spectaculair…gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde…moet er niet aan denken dat iedereen zo geflipt is als ik :stuck_out_tongue:

Een sig-forum? No way!

Verder vindt ik het plaatje wel aardig!

Als er al een nieuw forum komt dan hoop ik op een OS forum zodat de general chat en software chat niet meer helemaal vol staan met Windows XP installatie vragen!

Ik wil een pacman forum… hele dagen niks anders dan over pacman lullen

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik wil een pacman forum… hele dagen niks anders dan over pacman lullen

Komaan niet off topic gaan é,het belangrijkste is dat me gil het leuk vind niet dat er een sigforum komt,
DUH:cool:

Ik vindt het erg mooi gemaakt!

Kan dat ook met Paint? :o

Ik wil niet heel lullig doen , maar als het op anime aankomt heb ik al heel wat mooiere kunststukjes gezien. Ook twijfel ik of dit wel een orgineel idee is geweest , het plaatje komt me bekend voor.

Desalnietteplus toch een leuk plaatje

Overigens vind ik mijn pacman forum idee net zoveel kans van slagen hebben , maar denk dat het snel vervelend wordt , net als al die signatures.

Originally posted by Mr. Belvedere
Overigens vind ik mijn pacman forum idee net zoveel kans van slagen hebben , maar denk dat het snel vervelend wordt , net als al die signatures.

sig-forums heb ik al veel gezien,maar noem me 1forum waar pacman besproken wordt en ik geef me gewonnen
DEAL:D