Shut down probleem

vbimport

win 98 SE blijft hangen als ik mijn comp afsluit, feeft er iemand een oplossing?

druk 1maal eens op ctrl + alt + delete…
en post hier welke programma’s allemaal actief zijn…

enne er is een patch voor ergens op microsoft…ben alleen de url kwijt…

Nick_be, ik heb die patch van microsoft naar uwe mailbox gestuurd. succes ermee.

thanks

Ach jah…windows 98 se he…die vertoont wel meer kuren, ik had het eerst ook, toen die patch geinstalleerd hielp nog steeds niet… na een tijdje ging die het weer normaal doen…is mooi toch…

Hij heeft ook een tijdje gehad dat m’n comp regelmatig vastliep tijdens 3d spellen…maar das ook al op mysterieuze wijze verdwenen…

Hmmm…mischien leert die computer van mij zelf wel dingen ;p

hmz, ik heb het zelfde probleem gehad: het hele systeem werkte perfect, maar het afsluiten gebeurde simpel weg niet (pc liep vast)

Mizzchien dat de volgende oplossing ook bij jou werkt?!

Klik achtereenvolgens op: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer -> Systeemapparaten -> Ondersteuning voor geavanceerd stroombeheer -> Eigenschappen -> Instellingen

Vink APM 1.0-modus forceren aan.

Ik heb geen flauw idee wat dit uithaalt (reacties van kenners zeer welkom!), maar het werkte bij mij wel.

Suc6

nos.

Als ik win 98 se afsluit, blijft hij ofwel gewoon hangen, ofwel start hij gewoon terug op !

Kijk eens op de Windows update page
Hier kun je een oplossing downloaden
Werkt hier perfect

kan er effe iemand die path voor win 98 doormailen,win 98 reeds vele malen opnieuw geinstalleerd .wat het probleem ik zou het echt niet weten hij kreeg plots zijn kuren.misschien lukt het op die manier,andere suggesties ook welkom.
thanx.

Bij mij sluit de pc dus helemaal niet meer af, Win98 (First edition), dus de patch werkt niet. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
De oplossing van Nostrofu werkt helaas niet.

Ik maak de windows/temp dir. leeg. Heb ik veel minder last van het niet afsluiten.

[This message has been edited by Clint (edited 19 May 2000).]

In het begin had ik daar nooit geen last van tot dat ik mijn scsi2940uw2 erin gepoeft heb
die patch helpt dus echt niet momenteel

Hey The Lord,check uwe e-mail effe straks, heb die patch gemaild ( 475 kb )

Volgens mijn collega’s moet je bij het instaleren setup /p j intypen.
Dan moet het probleem (volgens hun dan tenminste) opgelost zijn.
Dit dus bij het nieuw instaleren van win98 se.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus ik weet niet of het wel werkt.
Die besproken patch is te downloaden op de site van windows.

deKIKker

Kan er mij iemand die patch sturen op dee_ultimate@hotmail.com

zeg euh, bedankt hé