Shop.cdfreaks.com niet te bereiken

so the money we’ve pay will be lost??? :eek:

[QUOTE=M3m3nt0;2278860]so the money we’ve pay will be lost??? :eek:[/QUOTE]

That is not what I said :disagree:

MP|3, because you closed the shop we have no idea if there’s any progress (status of the orders changing?). Can you update us regularly about what is going on and what CDFreaks management has been doing / is trying to do to solve this problem?

[QUOTE=Namoh;2279582]MP|3, because you closed the shop we have no idea if there’s any progress (status of the orders changing?). Can you update us regularly about what is going on and what CDFreaks management has been doing / is trying to do to solve this problem?[/QUOTE]

You can still reach your account at http://shop.cdfreaks.com/index/2/4/0/1.

I will update everyone when I have more news (hopefully next week).

Ik hoop echt op goed nieuws, ik heb de DPD ook al gebeld maar die zeggen leuk dat regel je maar met de persoon die het pakje verstuurd heeft. Ik zelf werk ook bij een courriers bedrijf en als een klant mij belt dat wij een pakje verkeerd hebben afgeleverd dan ga ik dat persoonlijk uitzoeken, blijkbaar zijn ze bij de DPD van een heel andere mentaliteit. Wel jammer. Ik hoop dat ik volgende week wel een reactie krijg. Of dat ze mij via deze weg kunnen helpen.

[QUOTE=awake247;2278188]Ben gelukkig niet de enige en ik hoop dat er een oplossing komt.

lees net op een ander forum het volgende :

Hi

Er doen geruchten de ronde dat de eigenaar is opgepakt en/of de apparatuur is in beslag genomen.
Problemen met de Belgische heffinginstanties zouden hier de oorzaak van zijn.

Ik ken enkele mensen van shop.CDfreaks/Romstore persoonlijk en deze mensen zijn altijd correct geweest in het zaken doen.
Ze bestaan dan ook al jaren. Mensen moeten geen schrik hebben dat ze zijn opgelicht.

Wel kan het nog enkele dagen/weken duren eer er weer iemand in staat is om de problemen op te lossen en eventuele betaalde bestellingen terug te storten of uit te voeren.

Ik denk dat geduld hebben de enige oplossing is momenteel.

Greetz

heb vaker besteld in het verleden ook tot nu toe is het altijd goed gegaan. dus zal nog even wachten maar.[/QUOTE]

Ik geloof best dat ze juist handelde want je kon enkel in je land bestellen waar je woonde. Belgische klanten moesten veel meer betalen dan Nederlandse klanten enz. maar toch vind ik dat een beetje info wel zou mogen.

[QUOTE=MP|3;2279585]You can still reach your account at http://shop.cdfreaks.com/index/2/4/0/1.

I will update everyone when I have more news (hopefully next week).[/QUOTE]

Didn’t have that as a shortcut and I wouldn’t know how to find it if you hadn’t post it, so thanks!

One little problem though…when I try too log in through the link above I get the following message:

Uw account

Het inloggen is mislukt. Heeft u de goede klantnummer/wachtwoord combinatie gebruikt?

Als u uw klantnummer en wachtwoord kwijt bent, kunt u op de pagina ‘Vergeten?’ uw gegevens naar u toe laten mailen.

or I get

Uw account

Het inloggen is mislukt, maar de door u verstrekte gegevens komen wel overeen met die van een andere shop. Wellicht probeert u in te loggen bij de verkeerde shop?

[QUOTE=MP|3;2279585]You can still reach your account at http://shop.cdfreaks.com/index/2/4/0/1.

I will update everyone when I have more news (hopefully next week).[/QUOTE]

ehm…
this is the answer when i try to log in…
“You login attempt has [B]failed[/B], but your supplied data is correct with another shop. Maybe you tried to login at the wrong shop?”

:doh:

That’s the same message as the second one I posted, but mine was in Dutch. :iagree:

Het is de volgende week… Is er al nieuws ??

Ik heb vandaag contact gehad met diverse personen waar Romstore ook een zakelijke relatie mee had (bijvoorbeeld collega online shops). Ook zij weten niet wat er aan de hand is maar verwachten dat het allemaal wel opgelost gaat worden. Er is nog steeds geen communicatie met Romstore, dus ik kan helaas nog weinig zeggen over hoelang het nog gaat duren. Zodra ik iets meer weet, dan laat ik dit weten!

Ik hoor nu dus al drie mensen over dat deze mensen zo netjes zijn en dat we niet zijn opgelicht …

Waarom laten deze mensen ons dat niet gewoon wat weten ?
En waarop wordt gebaseerd “het zal wel goed komen” … Volgens mij wijst alles er op “dat het NIET goed komt” ?

Ben vorige week ff voorbij romstore gereden…
Pand is verzegeld door de politie.
Heb zaakvoerder nog altijd niet kunnen bereiken, dus a: hij is met de noorderzon verdwenen, b: hij is het nog altijd aan het uitleggen bij de flikken.
Hoop dat dit iets meer verklaart :slight_smile:

[QUOTE=iceken;2281676]Ben vorige week ff voorbij romstore gereden…
Pand is verzegeld door de politie.
Heb zaakvoerder nog altijd niet kunnen bereiken, dus a: hij is met de noorderzon verdwenen, b: hij is het nog altijd aan het uitleggen bij de flikken.
Hoop dat dit iets meer verklaart :-)[/QUOTE]

For our english friends:

If this is the case, I don’t think this will solved in the near future.
Normally they don’t seal your shop without a good reason.

I hope I’m wrong and everything will work out fine and we’ll have the ordered stuff within a few days…but I’m not counting on it… :frowning:

so you suggest to open a claim through PayPal for have the money back??
:confused:

I would wait for information from MP|3 about this issue, before claiming any money back. As I said, maybe we’ll have the ordered stuff within a few days. :iagree:

In afwachting… Nog geen nieuws ??

Geen nieuws is goed nieuws en geduld is een schone zaak denk ik dan.

grtz Dúnedain

Nou, als het om geld gaat wat ik terug wil hebben, of producten, dan vind ik geen nieuws niet erg goed!

Geduld is idd een schone zaak, maar ik wacht tot volgende week en dan ga ik aangifte doen

Geduld is een schone zaak … Mooi verhaal.

Kan je me op de hoogte houden van je aangifte?
Ik doe graag met je mee :slight_smile:

Een vriendin van mij is advocaat, die is aan het na-gaan welke stappen er te zetten zijn.

Maar is er geen contact te krijgen met de “politie” die dat pand hebben dicht getimmerd ??