Shop.cdfreaks.com niet te bereiken

Weet iemand wat er is met http://shop.cdfreaks.com heb op 3 mei iets besteld 4 mei geld overgemaakt.

Krijg bij status wacht op betaling. Heb 2 mailtjes gestuurd geen antwoord…
behalve dat mailtje aangekomen is en dat er zo spoedig mogelijk een antwoord op mailtje komt.

contact via skype gebruiker offline.
telefonisch ook niet te bereiken 2 keer voicemail 1 keer nummer bestaat niet.

hoe kom ik nu aan me dvd’s of me geld terug ?

Help me please?

groetjes Damon

http://shop.cdfreaks.com/index/1/1

Ik heb net hetzelfde voor enkel is bij mij het pakje op een fout adres afgeleverd, het is ongeoorloofd dat die mensen hun telefoon niet opnemen. Ik heb een aangetekende brief gestuurd via mijn advocaat. Ik koop nooit meer iets bij die mensen, zulke service hoort niet.

Ik heb d’r al een aantal keer iets besteld en dat ging altijd goed. :iagree:
Heb toevallig 2 dagen terug nog 3 items besteld, eens kijken of dat ook goed gaat.

Wat me wel opviel is dat er geen link meer op cdfreaks.com is naar de cdfreaks shop, terwijl die er wel altijd was…is er ies met de cdfreaks shop wat wij niet weten…??

Order Id: xxxxx
Type van betaling: Overschrijving
Status: -
Datum laatste status update: -

:rolleyes:

In principe stond de shop altijd al los van CDFreaks zelf. Bestellingen worden uitgeleverd door www.romstore.be. Daar kan je ook terecht.

[QUOTE=MP|3;2274712]In principe stond de shop altijd al los van CDFreaks zelf. Bestellingen worden uitgeleverd door www.romstore.be. Daar kan je ook terecht.[/QUOTE]

Dat ze los van elkaar stonden was bekend, maar het feit dat elke verwijzing naar de cdfreaks shop is verdwenen zonder een mededeling (in ieder geval heb ik die niet gezien als ie er is geweest) kan er op wijzen dat er bepaalde problemen zijn/waren met romstore.be, die niet zijn gemeld bij de users.

Ik heb ze een mail gestuurd, kijken of ze reageren.

Als ik op hun website kijk, zie ik niet de items staan die ik via de cdfreaks shop heb besteld??? :confused:

Damon,

Ook ik heb op 3 mei voor 68 euro besteld en de status van de order blijft op ‘Order aangenomen, wacht op betaling’ staan. Ze zijn per telefoon niet te bereiken en op e-mail wordt niet gereageerd. Ik heb zelfs een mail naar Romstore gestuurd (via hun wordt de zending altijd geleverd) in de hoop dat zij misschien iets meer wisten maar ook door hun wordt op mijn mail niet gereageerd. Ik denk dat we naar onze zending en zeker het geld kunnen fluiten.

Groetjes Ruud

[QUOTE=Namoh;2276224]Dat ze los van elkaar stonden was bekend, maar het feit dat elke verwijzing naar de cdfreaks shop is verdwenen zonder een mededeling (in ieder geval heb ik die niet gezien als ie er is geweest) kan er op wijzen dat er bepaalde problemen zijn/waren met romstore.be, die niet zijn gemeld bij de users.[/QUOTE]
Ik weet in ieder geval zeker dat dit niet het geval is. De link paste gewoon niet in de nieuwe structuur. De focus van de site is niet alleen meer optical/media gerelateerd, dus de shop past niet helemaal meer in dit plaatje.

Ik zal er nog eens achteraan gaan. Het is vaak druk bij Romstore, waardoor er wel eens een vertraging ontstaat. Ik heb er alle vertrouwen in dat het allemaal opgelost gaat worden, dus maak je maar niet druk. Helaas duurt het soms alleen wat langer.

Ik heb op 7 mei wat besteld, ook meteen geld overgemaakt.

Voorheen zeer snel geholpen met de bestellingen, maar nu niet eens een bevestiging van het ontvangen geld gekregen.

Het luxemburgse nummer van Romstore is niet meer in gebruik, de mobiele nummers antwoorden niet.

Heb op 13 mei een mail gestuurd, ook nog geen reactie op gehad.

Ik heb de 13e iets besteld, ik kan echter ook geen contact met ze krijgen… Mocht iemand meer info hebben dan hoor ik het graag

Ik vond nog een topic over Cdfreaks shop, http://www.ikbengenaaid.net/component/option,com_forum/Itemid,opgelicht-oplichters-internet/page,viewtopic/t,4207/

Hun lay-out is nu ook ineens wat naders dan voorheen. Heb er ooit wat besteld en is goed en redelijk vlot verlopen. Daarna niet meer omdat ze niet hadden wat ik zocht. Nu koop ik mijn spullen wel ergens anders. Ook online btw en de desbetreffende site is soms wat traag maar voor de rest prima geregeld.

grtz Dúnedain

[QUOTE=MP|3;2274712]In principe stond de shop altijd al los van CDFreaks zelf. Bestellingen worden uitgeleverd door www.romstore.be. Daar kan je ook terecht.[/QUOTE]

Het lijkt me handig, en logisch, dat wanneer CdFreaks niet meer met RomStore geässocieerd dient te worden daarvan enige melding danwel terugkoppeling naar de klanten wordt gegeven.

Op dit moment heet de shop nog steeds de CdFreaks shop en vinden mensen, al dan niet terecht, dat CdFreaks hiervoor zorgt dient te dragen.

Verder zijn er nu mensen de dupe dat ze en geen geld en geen spullen krijgen.

1. CD Freaks is eigenaar van de webruimte van de shop op haar website en dient enkel als reclame-media voor Romstore Luxembourg SA. CD Freaks kan dus niet verantwoordelijk gesteld worden voor leveringen en alle gedingen voortvloeiend uit de online-verkoop. CD Freaks zal wel toekijken dat de handel die Romstore drijft via haar website op een eerlijke en toegankelijke manier gebeurt, dit teneinde service naar klant te waarborgen.

Laat maar eens weten welke stappen CdFreaks onderneemt met betrekking tot deze klachten.

Ik merk dat meerdere problemen ondervinden op het moment. Zoals jullie weten bemoeien wij ons als CDFreaks niet met de inhoud van de shop.

Echter, ik wil uiteraard proberen om zo snel mogelijk duidelijk te krijgen voor iedereen :iagree:. Normaal zou ik snel iemand te pakken moeten krijgen binnen Romstore, maar helaas kan ik nu ook even niemand bereiken :confused:. Ik heb wel, uit [B]voorzorgsmaatregel[/B], even de shop tijdelijk dicht gezet.

Ik wil in ieder geval benadrukken dat ik ervanuit ga dat alles compleet opgelost gaat worden. Omdat ik ook geen idee heb van de oorzaak kan ik nog niet zeggen wanneer dit zal zijn. Wij werken al 10 jaar samen met Romstore en er zijn nog nooit problemen geweest. Ik ga er dus ook vanuit dat hier niemand wordt opgelicht en dat er een zeer goede reden moet zijn voor deze vertragingen.

Vanuit mijn kant kan ik alleen mijn excuses aanbieden voor alle onrust. Zodra ik meer weet, laat ik jullie dit meteen weten :iagree:

[QUOTE=SNWanted;2274543]Ik heb net hetzelfde voor enkel is bij mij het pakje op een fout adres afgeleverd, het is ongeoorloofd dat die mensen hun telefoon niet opnemen. Ik heb een aangetekende brief gestuurd via mijn advocaat. Ik koop nooit meer iets bij die mensen, zulke service hoort niet.[/QUOTE]

Zelfde hier. Via de tracking is te zien dat het pakket verkeerd is afgeleverd, erg vreemd.

Mijn bestelling is al van 16 april.

Ben gelukkig niet de enige en ik hoop dat er een oplossing komt.

lees net op een ander forum het volgende :

Hi

Er doen geruchten de ronde dat de eigenaar is opgepakt en/of de apparatuur is in beslag genomen.
Problemen met de Belgische heffinginstanties zouden hier de oorzaak van zijn.

Ik ken enkele mensen van shop.CDfreaks/Romstore persoonlijk en deze mensen zijn altijd correct geweest in het zaken doen.
Ze bestaan dan ook al jaren. Mensen moeten geen schrik hebben dat ze zijn opgelicht.

Wel kan het nog enkele dagen/weken duren eer er weer iemand in staat is om de problemen op te lossen en eventuele betaalde bestellingen terug te storten of uit te voeren.

Ik denk dat geduld hebben de enige oplossing is momenteel.

Greetz

heb vaker besteld in het verleden ook tot nu toe is het altijd goed gegaan. dus zal nog even wachten maar.

Beste gedupeerden, ook ik heb op 6 mei een bestelling geplaatst, meteen het geld overgeschreven en tot op heden nog niks ontvangen of enig bericht gehad.

Ten tijde van mijn bestelling en nu nog steeds bij het schrijven van deze post is op de site te lezen (faq):

"Wat is de invloed van CD Freaks op de CD Freaks Shop?

Als u bij de CD Freaks Shop besteld dan wordt uw bestelling door het bedrijf Romstore verzonden. Dit bedrijf is al vele jaren actief op de media markt en beschikt over de juiste inkoop expertise, het benodigde inpak en service personeel en logistieke structuur. Het bedrijf maakt gebruik van de reputatie van CD Freaks die er op toe ziet dat de orders zorgvuldig worden afgehandeld. CD Freaks houdt toezicht op de kwaliteit van de geboden service door het monitoren van de support aanvragen, regelmatig overleg en toezicht op de werkplek. CD Freaks doet alleen aan kwaliteit controle en bemoeit zich niet met het inkoopbeleid van de CD Freaks Shop. De ruime ervaring van Romstore en de reputatie van [U]CD Freaks [B]garanderen[/B] een correcte afhandeling van uw order en eventuele problemen die zich mogen voor doen."[/U]

Wat mij betreft mag de garantie tot uiting worden gebracht.
Een aantal dagen wachten (‘geduld’) ok, voor hetzelfde geld wordt dit een maand/maanden, dus binnen enkele dagen is meer opheldering van jullie kant hopelijk bekend bij de gedupeerden.

Wij proberen zo snel mogelijk met meer informatie te komen. Maar informatie die ik zelf ook niet heb, kan ik helaas ook niet delen!

Hi everyone!

could you explain in english what problems there are with the shop (or Romstore) because we don’t receive the orders placed (and payed!)?
:sad:

thanks

[QUOTE=M3m3nt0;2278848]Hi everyone!

could you explain in english what problems there are with the shop (or Romstore) because we don’t receive the orders placed (and payed!)?
:sad:

thanks[/QUOTE]
Orders have been delayed because of shipping problems. At the moment there is no communication towards and from Romstore (the company that is shipping the orders) - we don’t know why yet. It could be that all equipment (pc’s, stock, etc) has been confiscated by the authorities because of media royalty issues. I am sure everything will be up and running and business will continue as normal, but it can take some time :sad: