Shit, de benzine is weer duurdr geworden

vbimport

WITTE POMP??

Als ik daarnaar moet gaan zoeken, kost me dat al meer brandstof dan gewoon naar de Shell of zo. Bovendien spaar ik Airmiles.
Ik tank 2 tot 3 keer per dag, dus dat tikt aardig aan.

Voor mij dus geen witte pomp

wow VDH tank jij 2x per dag ?? dan merk jij die extra dubbeltjes toch wel heel erg, ik tank maar 1x per week en toch tikken al die extra dubbeltjes flink aan

dit jaar op naar de 5.- de liter.
verschil moet er wezen.
we moeten aan het buitenland toch laten zien hoe goed we het hebben, wij rijke hollanders.

ben ik blij met m’n electrostep .25 cent ut cube

Yes ik heb een fiets en ben nog net geen 18. En dat kwartje van Cock moet nou toch echt es een keer d’r af. Was daar laast niet iets over op veronica FM. Als we nou met shell eens hetzelfde doen als met die flitspalen toen: SHELL sucks, maar sponsort wel Ferrari F1.

Help ik weet het niet meer. Ping, ik weet het ik koop later zo’n echte zuip-dodge die 1 op 1 rijdt: dan moet er steeds een tankwagen achter blijve rije. LPG me reet, als er teveel mensen op LPG overstappen maken ze dat ook 0,80 1,00 1,25 zeg maar 3 piek de liter. (De knaak van Paars III of zo)
Voor iedereen met een wagen: sterkte en stem op de partij die vind dat de benzine te duur is (welke is datdan? Kweenie)

Vuile stoephoeren zijn het van de Nederlandse overheid. Meer en meer worden we uitgemolken. De oliemij. zijn ook goed FOUT!!! Ben nu al zo’n 500,- per maand kwijt. Openbaar vervoer?? NOOIT!!!