Shit, de benzine is weer duurdr geworden

vbimport

Ik vind toch dat ze eens mogen stoppen met die benzine zo duur te maken. Nog een geluk dat ik met mijn ouders hun auto riondrijd en de benzine dus niet zelf hoef te betalen. Maar u beginnen die ook al te mekkeren dat ik ook eens de fiets moet nemen

Hihi
ik heb een scooter (Aerox en Speedfight), dus het valt voor mij nog wel mee, maar eerst zat die voor 15 piek vol en nu voor bijna 20 piek, na ja 20 piek voor een week niet hoeven te fietsen

Dom dom dom nou bedenk ik me ineens dat ik binnenkort voor me rijbewijs ga en dat ik als ik me rijbewijs natuurlijk ook met die belachelijke hoge literprijzen zit. Komt door de hoge dollarkoers LOL zouden ze er zelf in geloven. Dan is Nederland zeker de enige in Europa die daar last van heeft. In Amerika tank je voor een dollar 4 liter.

BAH

[This message has been edited by Nice Guy (edited 23 May 2000).]

ik heb (had) een scoter, maar er is een steen tegen gevoge of zoiets, en nu gaad die nog maar tegen 15/u

Mooi kan ik hier effe mijn agressie kwijt!!! KUT KUT KUT KUTZOOI 2,72??? STELLETJE IDIOTEN, DAT MAAKT 450,- IN DE MAAND KUTZOOI. DOOD AAN HEEL DE REGERING EN SHELL EN FINA EN TEXACO EN AL DIE ANDEREN. KILL KOK!!!

IK BEN HET NU ECHT SCHIJTBEU DIE MEGA-SUPER-TERING-HOGE PRIJZEN

HEHE

ben ik blij dat ik lekker gewoon in duitsland kan tanken, daar is het maar 2,- per lieter.
daar wil ik dus wel 10 km voor omrijden

Ik tank altijd voor 75 gulden, niets gemerkt dat de prijzen duurder zijn geworden.
Ik kreeg alleen minder benzine.

MMM krijgen ze ons straks toch nog aan het openbaar vervoer…

Hoezo benzine duurder geworden.
Ik tank altijd voor 100,=

Laat mij maar lekker op gas rijden…

en trouwens… al was het 6 gulden de liter.
mijn baas betaald toch… en ook mijn prive kilometers… Das pas lache

Maar goed… voor diegenen die alles zelf moeten betalen—> STERKTE!

Gaat er zoveel benzine in je motor Keith?

ja ik wou ff het zelfde als djrolo zeggen…

ooh ja openbaar vervoer zuigt…

Waarom, 0,80 cent de liter is niks.
Kijk op www.lpg.nl

En niks meer freebees … voor die verhoging…

Weet je wat pas echt KUT is, als je super met loodvervanger moet tanken (Fl. 2.91 !!) en je auto dan ook nog eens 1 op 5 rijdt.

Dan doet dat kwartje van Kok extra veel pijn.

Blijkbaar nog niet duur genoeg…
of je woont in een grens gebeid en ach wat maakt het dan uit, of mijn brommertje is zooooooo zuinig… en dat kwartje, tja errug vervelend 2,90 - 0,25 = 2,65… moet ook kunnen ja toch… ach wij nederlanders kunnen toch geen VUIST maken…

JAMMER.

nope hij is juist 0.5 bef gedaalt

En dan weten dat er per liter 29,- Bef naar onze regering gaat.
Hiep hoi Verh…st…dt.

Weet je wat nou het erge eraan is? Wij betalen het meest van heel Europa! In andere landen is ie misschien wel 1 gulden duurder maar die betalen geen wegenbelasting!!!

Ik had eerst een Amerikaan, daar betaalde ik zo’n fl. 850,- aan wegenbel.!!! (LPG)

!!!

Tank geen benzine meer bij SHELL of bij groter jongens maar bij witte pomp . Ongeveer 10 cent goedkooper . Als iederen het gaan doen dan merken de groter jongens toch wel . Dus DOEN…!!!

Bij mij in de buurt geen witte pomp en ik krijg 11,5 ct/L korting bij de BP (+ freebees), dus weinig keus voor mij!