Shareware kraken?

vbimport

kan der iemand me helpen?

ik zocht ne crack voor: Security wizard 98 3.1

maar die is bijna niet te vinden op het internet.

is der iemand die dit voor me kan cracken of weet waar ik deze crack kan vinden

ik heb de bijna al de best bekende crack sites enz... bezocht , maar heb nog altijd niks gevonden

Ik heb voor je gezocht met Copernic 2000 Pro, maar niet gevonden. Ik denk dat het dus een moeilijk verhaal gaat worden…Suc6!

Heb op de meeste pagina’s niets kunnen vinden maar je kan ff op deze pagina kijken!

GL!

beste Jimmy Shareware kraken? het zal mij om deze tijd met een halfe fles achter de kiezen worst wezen !!

www.astalavista.box.sk al geprobeerd ik vond hem…!!! en uhhh copernic sux

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by drcrash:
www.astalavista.box.sk al geprobeerd ik vond hem…!!! en uhhh copernic sux<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb net gekeken maar ik heb hem dus niet gevonden hé op astalavista, wel versie 1.0 maar niet versie 3.1, moet jij maar effe de link posten.
Grtz

Inderdaad, geen versie 3.1 te vinden!

INDEPENDENCE is een prog om shareware niet te kraken, maar na instalatie van het prog kun je een shareware prog ingeven die elke keer als je het opent terug gaat naar de instalatie datum.zodat je het ook na vervaldatum kunt blijven gebruiken.
Het probleem is hoe gek het ook klinkt ook dit is een shareware prog, je kunt maar 1 prog invullen.
Met het volledige prog kun je 30 prog tegelijk in vullen.
je kunt het vinden in WINFILE’S.CNET.com
onder APSS/98/utilities.
zelf zoek ik (zie andere topic) het key nr van dit prog.
DE NAAM IS INDEPENDCE DATE 2.0
hopenlijk heb je hier wat aan.
P.S. als iemand de key vind laat het even horen.