Sexprobleem!

vbimport

Sjees man gister zitten k@tten, normaal doe ik altijd n@#ken zonder en nu ineens wil ze met, maar uh ik weet niet hoe da werkt kan iemand mij ff helpen (het liefst met plaatjes :slight_smile: )…

Mzzl

Madmaxy

Zorg dan dat ze aan de pil gaat :wink: Superhandig!!!

Nou snap ik ook waarom je naar de dokter moest voor je rug, >> je heb gewoon iets TE veel geneukt :wink:

Hmmmz, ik weet niet of ik deze vraag echt serieus moet nemen… Toch zal ik hem maar normaal beantwoorden. Ik neem aan dat je een condoom bedoeld. Kijk dan eens bij Durex. Als je meer serieuze informatie zoekt over allerlei dingen die met sex hebben, kijk dan eens op SexWoordenboek. Neuken zonder condoom is niet altijd even slim, kijk maar eens op SOA. Voor meer links over sex(ualiteit) kun je hier terecht.

Hopelijk heb je hier iets aan. Succes! :wink:

Ik neem aan dat ik mag aannemen (leuke zinsconstructie :)) dat als ze normaal zonder wil dat ze al aan de pil is…?

Euphoria : Hmmmz, ik weet niet of ik deze vraag echt serieus moet nemen…

Tuurlijk ik ben altijd serieus :)…

Misschien heeft ze een ander gehad en denkt ze iets opgelopen te hebben en wil jou beschermen tegen enge ziektes.

Verder kun je van hetomdoen van een condoom ook weer een spelletje maken…zo schijnt :wink:

Ik ben het helemaal eens met Da_Taxman. Mijn ex had al tijden last van d’r buik. Niets bijzonders op het eerste gezicht, maar achteraf bleek ze Chlamydia te hebben (haar ex-vriend bleek regelmatig vreemd te gaan). Ik heb mezelf gelijk laten testen en ben gelukkig de dans ontsprongen… Voor vrouwen kan dit echter onvruchtbaarheid betekenen. Als je wilt neuken zonder condoom, laat je dan eerst allebei testen. De test(s) kost niets en is anoniem, dus je ouders komen het niet te weten! De uitslag van de test kun je na 3 tot 5 werkdagen telefonisch opvragen. Better be safe then sorry.

Sex is leuk, maar zonder voorzorgsmaatregelen is het russisch roulette! Als je elkaar al 3 weken kent, dan verandert dat de zaak natuurlijk…Weltrusten!

Wees niet dom, doe een rubber om… :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
Misschien heeft ze een ander gehad en denkt ze iets opgelopen te hebben en wil jou beschermen tegen enge ziektes.

Dat moet je gerust stellen?! haha! :stuck_out_tongue:

Kan het me ook moeilijk voorstellen maar alles kan natuurlijk!

SEXPROBOLEEM:HAHAHAHAHA :smiley:
ghehe
:d
jezuds
yow
mzzkzzl
post morgen wel wat op je board madmaxy!!!
Greetz
sorryy voor alles —>greet MEss