[Sexles - deel 2]

vbimport

Na het succesvollen deel 1 over beffen ( http://borg.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=26143 ) , is hier nu speciaal voor de vrouwelijke leden les 2 over , jawel…pijpen:

Les 2 Pijpen

Je neemt de penis in je mond, adem rustig uit en zuig zo hard als je kan het hele zaakie vacuum. De man gaat nu gillen maar daar trek je je natuurlijk niks van aan/af. Dit wordt ook wel fellatio genoemd. Doe dit alleen als de man het wilt. Laat je niet dwingen maar het moet nou eenmaal gebeuren. Zorg dat je geen sperma in je mond krijgt of doorslikt. Je zou een condoom (bijv met een smaakje) kunnen gebruiken. Bij voorkeur een condoom met een biersmaak! Wat je ook zou kunnen doen is als de man slaapt ffe zeggen: “Zal ik je pijpen?” dan zegt hij waarschijnlijk in zn slaap “ohh ja”. Pak de stofzuiger en stop de penis in de slang en zet hem aan op 2000Watt. Lachen is nou eenmaal wat bij sex komt kijken…

Ghehehe, weer een interresant verhaal :smiley:

Waar het hart van vol zit loopt de mond van over… :smiley:

:cool: Lathieza :cool:

Op deze manier moet ik er niet aan denken zeg…

Net als die man die met zijn lild in de afvoer van een zwembad klem kwam te zitten en de brandweer hem moest bevrijden…als je het over genante momenten hebt… :smiley:

http://www.fokzine.net/news.fok?id=6822 :smiley:

Greetz

ik neem aan dat weer iedereen aantekeningen heeft zitten maken van djrolo`s wijze lessen ? :slight_smile:

Hahaha grappig maareuh ik vind het niet eerlijk… die van gister klonk wel lekker voor de vrouw maar of dit zo lekker is voor de man (vooral die met die stofzuiger)…
Achja… als mijn vriendin hierdoor maar niet op ideetjes komt vinnik het best :smiley: :smiley:

Nou geloof mij, DIT is niet lekker voor de vrouw:

Een hele mond vol, zogezegd :smiley:

wow die neger heeft gene grote LUL :smiley:
en da wijf haren bek got scheuren wur :slight_smile:
of heb ik het mis ? :slight_smile:

haha dat komt nooit meer goed met die mond van die vrouw :slight_smile:

Ze mag al blij zijn dat ze niet anaal is genomen :slight_smile:

AUCH…

daar moet ik al helemaal niet aan denken…

Dit is werk van Fotosoep :slight_smile:

ja functie enlarge cock is een standaard filter in fotoshop :slight_smile:

hahaha duh ja die zit in hetzelfde plugin pakket als enlarge tits :slight_smile:

jaja, groot geschapen die jongen

van nature uit of gephotoshopped? :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Op deze manier moet ik er niet aan denken zeg…

Net als die man die met zijn lild in de afvoer van een zwembad klem kwam te zitten en de brandweer hem moest bevrijden…als je het over genante momenten hebt… :smiley: [/B]

Ken nog wat leukers, een maatje van me heeft met zijn vriendin in het zwembad zitten krikken.
Alleen toen zaten ze aan elkaar vacuum gezogen, da’s pas lullig :smiley:

En maar weer wachten op de HOPELIJK minder pijnlijke [sexles nr. 3] van DJrolo :wink:

Grtz JP.

P.s. die vent van die kogellager was gestoord, die vent in het zwembad met zijn lul in de afvoer ofzow was ziekelijk gestoord en de vrouw die [sexles 2] bij iemand uitprobeerd is superziekelijk gestoord… …condooms met Biersmaak… …waar koop je die? Leuk voor me vriendin :slight_smile:

P.s.2 Let niet op de grote P.s. daar heb ik wel vaker last van, die P.s. jes

Ze mag al blij zijn dat ze niet anaal is genomen

MUWHAHAHA!!!
wel pijnlijk! :smiley:

Greetz