Sex foto's studente

Dat mail adres? Krijg je niet is alleen voor de crewleden… EEEEGOOOO :smiley:

Maareuhh dat meiskuh is ineens wel populair wedden dat ze nu veel mannelijke aandacht krijgt? :slight_smile:

arggggg. Ik vindt gewoon dat iedereen die 250+ posts heeft ;). De mogelijkheid moet krijgen om zon email adres te nemen…

Maar die krijgt zekers veel aandacht. Je weet teminste wat je kan verwachten :slight_smile: lolz :slight_smile:

Om zo’n mailadres te regelen moet je ff bij Domi gaan klagen :slight_smile:

en jojk@chello.nl plz

just did :slight_smile: Nou ja met pasen enzo ik bedoel feestdagen moet je mensen blij maken toch :wink:

pasen is voorbij, en enkel medewerkers krijgen dat (voorlopig) ofdaar verandering inkomt weet ik niet

ben ik toch weer mooi te laat…
k#tzooi…

LOL dit laat me eraan denken dat ze een tijdje terug “uitgevonden” hebben dat een meid bij mij op skool had geposeerd voor Penthouse (ze is 22)… die foto’s van haar hebben ze toen op de site van de studentenclub van onze school gezet :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]LOL dit laat me eraan denken dat ze een tijdje terug “uitgevonden” hebben dat een meid bij mij op skool had geposeerd voor Penthouse (ze is 22)… die foto’s van haar hebben ze toen op de site van de studentenclub van onze school gezet :slight_smile:

[/B]

ja alleen jammer dat die meid zo lelijk was
dat de RVV haar aanzag voor varken en haar
preventief heeft geruimd :slight_smile:

mwa zo lelijk was ze ook weer niet… niet dat ik zou zeggen tadaa smulsmul wat is ze lekker maar toch

ik heb de plaatjes geloof ik nog wel ergens op mijn hdd zal ze eens zoeken :slight_smile:

ni te doen wa voor geilaards dat er hier in’t forum rondhangen… maar ik ben da ni hoor,da D je hebt ze nog liggen up’t ze eens… :wink:

Originally posted by whatever
[B]arggggg. Ik vindt gewoon dat iedereen die 250+ posts heeft ;). De mogelijkheid moet krijgen om zon email adres te nemen…

Maar die krijgt zekers veel aandacht. Je weet teminste wat je kan verwachten :slight_smile: lolz :slight_smile: [/B]

Ja leuk he…krijgen we nog meer gezeik met onzin posts…

schijnt dat ik er ook een heb…ik weet dat hij werkt…maar is toch een redirect naar mijn hotmail account… (maar het staat toch wel een beetje stoer :wink: )

Die site zag ik eerder deze week geloof ik nog, toen waren de telefoonnummers ook nog zichtbaar…maar wel een enorme rotstreek om te doen

Sorry hoor maar die chick is echt vet ugly man! :bah:

Originally posted by Da_Taxman
…schijnt dat ik er ook een heb…ik weet dat hij werkt…maar is toch een redirect naar mijn hotmail account… (maar het staat toch wel een beetje stoer :wink: )

Beetje stoer!? Is gewoon superkoel man!!! Wookie@CDfreaks.com … damn that sounds great!!!
Al is het maar een redirect naar een andere account toe!
Is zoiets haalbaar?! Zou echt super zijn man! :wink:

Doe mij die foto’s ook even op burn_pyro@hotmail.com :slight_smile:

Dee-ehn: Laat het even weten als je die foto’s nog hebt van die andere studente :slight_smile:

was wel lol stond gister en vandaag in de telegraaf enzo:) Hij had ook allemaal gezegd dat ze het met iedereen deed enzo (maar dan in de ik-vorm) met meeladressen erbij. Was echt lol:D

Ik heb een mailtje gekregen met de foto’s en de brief en telefoonnummers van dat meisje…

De foto’s van die andere heb ik ook nog gevonden dussuh iedereen die me voor vanavond euh laten we zeggen 10 uur een mailtje gestuurd heeft op
dee-ehn@cdfreaks.com krijgt van mij het meiskuh en de andere meid terug per mail… de rest van de verspreiding zullen jullie zelf moeten verzorgen :slight_smile:

grtz!

Dee-ehn@CDfreaks.com?! Hoe kom je daaraan?!

Originally posted by Wookie
Dee-ehn@CDfreaks.com?! Hoe kom je daaraan?!

hij is een newsposter dus hoort hij min of meer bij de crew…
ziet er echt wel mega kewl uit… zo`n @cdfreaks.com mail adres…
toch opvallend dat hier een topic staat met deze titel en dat die al meer dan 600 views heeft…