Settings Clone CD ! zijn nie hetzelfde als prot detector!

vbimport

als ik protection detector open en dan de disc scan dan geeft hij mij de opties die ik moet aanzetten in men Clone CD maar die zijn volledig verschillend???
bijvoorbeeld voor een psx game geeft detector6 deze optie aan:
READ:
enable read digital ID protection
enable read Extra Data from audio tracks
WRITE:
enable don’t repair sub-channel data

maar in men CloneCD staat dit:
read subchannel data from data tracks
read subchannel data from audio tracks
fast error skip>>>read retries + recover
don’t report read errors
intelligent bad sector scanner

maar waar staat die enable read digital ID protection optie dan???

Yo ken08,

Ik denk dat digital ID protection hetzelfde is als read subchannel data. Voor het kopieren van psx games die zijn beveiligt geeft detector6 de juiste informatie. Zelf doe ik het ook op die manier en de kopieen werken perfect.

Thanks
en odertussen heb ik wat verder gekeken
en als ge een cd detect en dan op het icoontje clone cd drukt dan kom je in clone cd al direct met de juiste opties geselecteert !!! da is wel plezant !
kan kopieren nog makkelijker dan dit?

O ja… er zijn psx games die hebben een anti-mod beveiliging. Die kun je niet met CloneCD kopieren. Dus moet je dan een crack gebruiken. F1 2000 heeft zo’n beveiliging.

Ja , ik denk dat Resident Evil 3 en Dino Crisis ook in dat rijtje thuis horen. Tenminste ik heb ze geprobeerd te branden met CloneCD en dat is niet gelukt.
Kan iemand zeggen of deze spellen wel zijn gelukt met Clone CD?

f1 2000, resident evil 3 kun je gewoon kopieren met clonecd, dan moet je data subchannel data, en audio subchannel data lezen. Met branden de optie don’t repair subchannel data aan vinken en… dan doet ie het!!!, o ja je cdrom/ cdw
moet wel worden ondersteunt door clonecd

O ja, nou mn cdrom/rw ,worden beide door clonecd ondersteunt en als ik precies aanvink wat jij zegt kopieert ie Resident evil 3 wel,maar doet t dan niet in mn PSX, en ja mn Psx is “omgebouwd” ,maar weet iemand misschien wat meer te zeggen over die Anti-MOD beveiliging die hierboven genoemd wordt?