Service nummer KPN?

vbimport

Hallo allen…

Mijn papa is verhuist en nu wil hij zijn ISDN aansluiting eventjes overzetten. Hardware matig is dat niet zo’n punt, maar de KPN moet uiteraard dan ook eventjes wat omzetten. Dit gaat software matig, gewoon ergens in de centrale en is zo gebeurt, in een handomdraai (weten we uit ervaring).

Nu hadden we vroeger een telefoon nummer van die centrale, dus rechtstreeks zodat die beste man die opnam dat gelijk eventjes kon regelen (was dan ook binnen een minuut gebeurd ofzo.)

Weet iemand toevallig het nummer? Want die telefoontrutjes die snappen er helemaal geen @#%^ van en eer dat je door die zogenaamde wachttijden heen bent…

Jeroentje.

Jezus, is het dood hier ofzo. Post ik vanmiddag om pak em beet 1 uur ofzo ongeveer de vraag over de o-zo-coole KPN service om vervolgens om bijna half 8 weer te kijken, en te zien dat er helemaal niemand gereageerd heeft!!?!?!?

Zijn jullie allemaal bekeerd ofzo? Is internetten taboe geworden? Ik vind trouwens CD-Freaks aardig ingestort sinds de massale crash die ooit (lees: jaar terug) was. Kijk naar vandaag: ik post dus rond 1 uur ofzo die vraag van me, en er zijn nu maar iets van 10 (maximaal) posts bijgekomen? Hoogst triest zeg…

Nou bedankt allen. Zeer tevreden ben ik over het forum zeg… En laat die oh-zo-stoere reacties maar zitten hoor. “wat lult die Jeroen toch zeg. blaat blaat blaat…”

> Anders kan je ff langskomen op Akkerhof 58 in Biddinghuizen. Moet je wel ff wachten tot mn keelontsteking over is trouwens. Tot ziens mensen.

sorry hoor dat niemand het numer voor je weet. Maar wat heb je er aan als iedereen replied maar je hebt nog steeds geen goed antwoord en daar gaat het jouw om.

Opzich zou ikzelf het prettiger vinden als mensen alleen replyen op vragen met meer info over jouw vraag(anders wordt het alleen maar onuidelijker).

Maar stel nu eens dat er 15 mensen voor jouw gereplied hadden dan had je waarschijnlijk weer gezegt 15 replies en geen goed antwoord. Maar het kan ook zijn dat toevallig niemand hier het nummer weet wat je nodig hebt en in plaats van dan ineens moeilijk doen lijkt mij gewoon nergens goed voor.

Het feit dat CDfreaks een legaal uiterlijk wilt krijgen is een keuze van CDfreaks zelfen daar kun je niks tegen doen, Ikzelf vond het ook prettig bijvoorbeeld toen je nog op de homesite zelf van cdfreaks een dealerlijst had staan. Maar dat is een keuze die hun maken en dat heb je maar te accepteren.

Maar over het algemeen is het hier toch wel als iemand het antwoord weet dat i wel replied en als der toevallig niemand is die het weet is dat jammer voor je maar daar valt niks tegen te doen.

Jeroen,

Wat loop je te zeuren joh…
Toen alles in 2 fora stond ging het harder per forum ja, maar nu is het opgesplitst in 4 (vraag&aanbod niet meegerekend) en gaat het per forum wat rustiger. Je hebt hier al veel vragen gesteld en ik heb nog niet zo heel veel constructieve replies om anderen te helpen gezien.

We zijn wel goed genoeg om je vragen kwijt te kunnen, maar als er niet snel genoeg een antwoord komt (misschien wel omdat niemand het weet, anders komt er meestal wel een antwoord (of mensen moeten een hekel aan je hebben, en met dit soort reacties van je kan ik me dat ook voorstellen) dan is dit in een keer een bagger forum…

Als je hiet niet leuk vind waarom kom je dan? Niemand dwingt je om hier te zijn. En voor wat betreft de discussie ‘vroeger was het beter, voor de legale weg ingeslagen werd’, die is al zo vaak gevoerd en toen heb ik je ook niet gehoor, dus hou alsjeblieft je mond dicht nu.

Omdat ik in een goede bui ben laat ik em open, wie weet dat nog iemand genegen is om je te helpen en het antwoord weet.

Het ging weer een paar dagen goed met het forum en nu zie je weer zo’n post…is echt om treurig van te worden

Jeroen, staat er ergens dat je binnen x-uur een antwoord MOET hebben? Denk de volgende keer aub even na wat je typt, anders…(vul het zelf maar in)

Antwoord: kijk ff in de telefoonboek, weet je wel, dat dikke boek waar opstaat “telefoonboek”, en dan helemaal achterin staan de service nummers…

Maar omdat je zo’n grote muil hebt, en anders dit forum verziekt heb ik het maar ff opgezocht…

http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&categoryOID=-10857&site=0&channel=0&BV_SessionID=@@@@1809965444.0994799461@@@@&BV_EngineID=jallgjklgjmbedbhchkcfgj.0

en dan klikken op: Verhuizen telefoonaansluiting

moeilijk he, internet :wink:

Originally posted by jeroenbraak

…en laat die oh-zo-stoere reacties maar zitten hoor. “wat lult die Jeroen toch zeg. blaat blaat blaat…”

???

PS moet toch nog ff dorzeuren over het feit hoe CDfreaks was voor de crash hoor. Ik heb meer dan een jaar zeeer actief zitten posten op een andere naam dan deze (dit is mn echte). Ken weinig mensen meer die er toen ook waren maar eentje kan ik me nog wel herinneren en volgens mij is die er ook nog wel eens: iets van Ken18 ofzo. Iets in die richting… vraag maar eens aan hem. Wij 2 hebben toch al onze nachtelijke uurtjes op het toendertijd zeer leuke forum doorgebracht. En sorry dat ik zo bot overkom mensen, de wereld is niet allemaal koek en ei. Tot snel allen…

En sorry dat ik zo bot overkom mensen, de wereld is niet allemaal koek en ei. Tot snel allen…

Excuses geaccepteerd, maar het was geen reden om dat op dit forum uit te leven zoals je gedaan hebt.

En je doelt op Ken08…
Overigens, Dutch General Chat wordt toch best druk gepost, met name tussen 15:00 en 22:00 uur merk ik, maar dit is off-topic.

Als je het telefoonnummer nog nodig hebt kan deze open blijven, anders kan deze beter gesloten worden voor het nog verder off-topic gaat.

Nou als dat zou kunnen!

Nog ff over mn posten (wat ik idd niet veel doe helaas) ik ben zeer druk en ga dan ook binnenkort effe genieten van mn vakantie, en daarna is deze jongen wel weer actief (sinds lange tijd) op cdfreakertjes hoor. Kan vast wel mn steentje bijdragen ergens…

Maar weet iemand nog het nummertje?!?!

Tnx!!!

Jeroentje… (-:

[B] Maar weet iemand nog het nummertje?!?!
Thx!!!

Jeroentje… (-: [/B]

Je bedoeld het nr waar je moet doorgeven dat je alles omgebouwd hebt en dat ze het kunnen omgooien van analoog naar digitaal?!
Kan het nie vinden! Heb wel al die papierbundels doorgespit net maar helaas! Sorry. :slight_smile: