Serials voor jullie van sinterklaas

vbimport

Hallo dan,

Ik ben bezig met een database proggie te programmeren met serials van games en (nieuwe) Apps uit ± 2001

Dus heb ik een request:

Ik heb serials nodig :slight_smile:
Mail of pm me even wat serials: bl2000@mail.ru

Greetings

Edit:

Ik ben vanaf morgen 2 weken op vakantie :slight_smile:

Originally posted by phrozeman

Ik ben vanaf morgen 2 weken op vakantie :slight_smile:

Dan is dit echt wel de moment om die vraag hier te posten. Als je dan thuis komt staat je mailbox misschien vol met berichtjes met serials en waarschijnlijk ook met mails van mensen die die database ook wel zouden willen hebben…

Veel succes ermee

haha denk je dat je nog wel ff bezig bent met een redelijke database…

ik neem daarom ook aan dat je die 2 weken “vakantie” benut voor het vullen van de dbase? :stuck_out_tongue: :wink:

Aahh jullie hebben me door :stuck_out_tongue:

Originally posted by phrozeman
Aahh jullie hebben me door :stuck_out_tongue:

ik iig wel ja ;):stuck_out_tongue:

Waarom aan een programma beginnen dat al bestaat??? :S
Kent dan niemand hier Serials 2001, die bevat ongeveer 33.000 serials (sommige voor dezelfde programma’s) en werkt uitstekend met een half maandelijkse update!

Edit:

Heb ff van 2000 -> 2001 van gemaakt op -=HeadLesS=- verzoek :smiley:

SSSSSTTTT niet zeggen…laat em nou lekker zelf een database maken…anders kan ie die vakantiedagen weer niet goed benutten! :wink:

was het trouwes nie Serials 2001

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]SSSSSTTTT niet zeggen…laat em nou lekker zelf een database maken…anders kan ie die vakantiedagen weer niet goed benutten! :wink:

was het trouwes nie Serials 2001 [/B]

Jaja, het was 2001, en ok zal hem niet meer storen, heeft ie tenminste WAT te doen (kan ik nog niet zeggen, trouwens, maandag naar schoonmaakbedrijf kijken of ik daar aan de gang kan :rolleyes: )

Originally posted by Thijs
[B]

Jaja, het was 2001, en ok zal hem niet meer storen, heeft ie tenminste WAT te doen (kan ik nog niet zeggen, trouwens, maandag naar schoonmaakbedrijf kijken of ik daar aan de gang kan :rolleyes: ) [/B]

suc6!

<<Ik ben op zoek naar de serial voor NHL2001>>
Is er dan een website naar die database met serials:confused:

Ik heb die ene serial trouwens nodig voor Backup, als degene die ik nu heb, kwijt raak. (is nu dus het geval)

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

suc6! [/B]

Ja, bedankt, zal ik hard nodig hebben! :wink:

Originally posted by Totibbs
[B]<<Ik ben op zoek naar de serial voor NHL2001>>
Is er dan een website naar die database met serials:confused:

Ik heb die ene serial trouwens nodig voor Backup, als degene die ik nu heb, kwijt raak. (is nu dus het geval) [/B]

Website? Gulli.com Wel een duitse website, maar engelse Serials 2001, NHL serial staat er niet in trouwens

Altijd leuk opnieuw het wiel uitvinden

ligt t aan mij of ziet t er hier anders uit?

Nou ja. euh… …www.jpdesign.f2s.com :slight_smile: en dan bij de serials. maar ik ga ff dat andere bekijken :slight_smile:

veel plezier zou 'k zeggen, maar eigenlijk een nutteloze inspanning in mijn ogen
maar wie ben ik om jou inspanning af te keuren :wink: