SENSATION ! (Amsterdam Arena)

vbimport

Jullie moeten echt gewoon allemaal komen !! Dit wordt super-vet !! Ik zag de raclame op TV en ik was gelijk verkocht… maar eh… ff to the point komen… Weet iemand de artiest + titel van de achtergrondmuziek bij de reclame en op de site http://www.sensation.nl ?!! En het zou helemaal mooi zijn als er ook nog iemand wist waar je die eventueel kan downloaden !!

thnx… DJ Maronaxxx

Hey, dat valt op mijn verjaardag, zou leuk feestje zijn…
Misschien.

Feestje ?? dan heb je gelijk een volle bak!

Maar vergeten we AMnesIA niet !! wordt ook vet.

Tom Harding komt ook…

en ik natuurlijk (alleen niet meer achter the wheels of steel)

Dus hieruit moet ik begrijpen dat RNG ook DJ geweest is of nog steeds is ?!?!

Sinds 2 jaar geleden opgehouden, na carriere van 7 jaar. …zucht…dacht even terug aan de volle zalen, gillende meiden, floeps… dat laatste vooral.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
Sinds 2 jaar geleden opgehouden, na carriere van 7 jaar. …zucht…dacht even terug aan de volle zalen, gillende meiden, floeps… dat laatste vooral.
<HR></BLOCKQUOTE>

En wat was je ‘artiesten naam’?

Ik ben zelf ook DJ… No wonder (check my name)… Ik draai nu 2 jaar… Ik heb een drive-in en ik draai 1 keer in de maand in een lokale club hier… (+/- 1000 man)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Cyberjunky:
En wat was je ‘artiesten naam’?<HR></BLOCKQUOTE>

Jaaaaaa you’ll never know…[kunnen makkelijk dingen uit worden getraceerd] …laat ik zeggen bladerunner (mar. gron) was mijn allergrootste.

Hehe, Big brother is watching you .

hehe, and I’m not going 2 watch Big Brother (2k)

Ik vind line-up van Sensation flink tegenvallen. Amnesia lijkt me veeel koeler !

Tom Harding rox ! (op Impulz iig wel !)

Ik kan alleen geen Amnesia site vinden. Amnesia.nl doet het hier nie

Volgens mij ging dat uit van 538 toch?

Weet iemand nou hoe de theme heet en van wie die is, want ik zou het ook wel graag willen weten?

TeK