Sekssynoniemen

vbimport

Nu er toch zoveel over seks gepraat wordt in dit forum momenteel, leek het me de goede gelegenheid om een vraag in die sector te stellen. Het gaat over de vaak (in mijn ogen) lelijke benamingen voor allerlei vormen van seks. Wanneer wij het over orale seks hebben, krijgt dit (weer in mijn ogen) twee afgrijselijke benamingen, nl pijpen en beffen (vooral die laatste, welke oen heeft dat woord uitgevonden). Dan zeggen de Engelssprekenden het toch wel mooier: “going down on someone”, “giving head”. Vind ik persoonlijk heel mooie uitdrukkingen. Daarom vroeg ik mij af of dat er hier (tussen al die perverselingen) nog mensen zijn die mooie synoniemen weten voor daden in de sekssfeer. Voor “neuken” hoeft het niet zozeer, daar zijn genoeg synoniemen voor. Maar toch, laat die fantasie de vrije loop. Wie weet raakt een van onze vondsten wel in de dikke Van Dale :wink:

paalstrelen en bruinwerken is hier wel in de lift.

Stokslobberen. :bow:

Originally posted by spooky20
Stokslobberen. :bow:

Whahaha die’s 3x LOL :bigsmile:

Uit American pie “Stroke the salami” :slight_smile:

Voor neuken: volhoesten

Voor pijpen: unit happen

Voor beffen: voor Lassie spelen

LOL Unit happen :smiley: die is lachen:bow:

Plassen : Uit de stok hoesten , even naar mijn eigen gezeik luisteren , mijn hond een poot geven

Neuken : hompen , dammen , plat gaan , horizontale bezigheden , kamasutra voor dummies , bedrituelen

Pijpen : stokslurpen , stofzuiger spelen , frikandel met mayo bestellen , salamizwaaien.

Beffen : kanaal proberen in te dammen/over te zwemmen , grotonderzoek , voor teckel spelen , flow-with-the-go , met vloeien bemoeien.

Nog meer ? :slight_smile:

in het Engels kan het ook grover: sucking cock (pijpen) bijvoorbeeld, of muff diving (beffen)

Bij stormweer is elk gat een haven.

Originally posted by Wannez

Hahahahahaha, zalig :smiley:

Originally posted by Wannez

Daar moet je een Belg voor zijn :bow: :bow:

Mijn bescheiden bijdrage tot een terechte revival van deze thread:

stengelen.

kontjestompje, lassy spelen , lollie likken